• .......Zitten dit jaar.

    De reden: Ik blijk faalangst te hebben en dat hebben ze in het eerste jaar ( ik zit nu in de tweede) totaal genegeerd en daardoor is het nu vreselijk verergerd. Maar ik ben heel mensenschuw en ben altijd bang voor nieuwe mensen.

    Maar hebben nog meer mensen dit soort ervaringen?


    behind very angel is a demon

    Nope, maar ik blijf waarschijnlijk wel zitten.

    Bij ons op school kun je daar hulp en trainingen voor krijgen? ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Bij ons op school kun je daar hulp en trainingen voor krijgen? ö

    Bij mij ook maar ''dat was neit nodig''. en daardoor is het nu echt heel erg geworden.


    behind very angel is a demon

    ik blijf ook zitten :P

    maar ik heb er geen problemen mee,
    het komt gewoon door mijn thuis situatie
    dat ik geen tyd heb voor alles te leren maarja..
    dat van jou kan k wel begrijpen,
    heb je niet een soort van autisme?
    mijn broer heeft het zelfde probleem als jou namenlijk.


    Its Now or Never. <3

    xVAMPIER schreef:
    ik blijf ook zitten :P

    maar ik heb er geen problemen mee,
    het komt gewoon door mijn thuis situatie
    dat ik geen tyd heb voor alles te leren maarja..
    dat van jou kan k wel begrijpen,
    heb je niet een soort van autisme?
    mijn broer heeft het zelfde probleem als jou namenlijk.

    Mijn thuis situatie heeft heel veel te maken met dat menseschuw (problemen met mijn ouders etc)


    behind very angel is a demon

    Ik heb waarschijnlijk ook faalangst en zit nu daardoor op het randje van blijven zitten of overgang omdat ik voor 1 vak een 3 sta terwijl ik voor de rest zevens en achten sta :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    AttackAndKil schreef:
    (...)
    Mijn thuis situatie heeft heel veel te maken met dat menseschuw (problemen met mijn ouders etc)


    nou dan zitten we in het zelfde bootje


    Its Now or Never. <3

    xVAMPIER schreef:
    (...)

    nou dan zitten we in het zelfde bootje

    idd.


    behind very angel is a demon

    Reassurance schreef:
    Bij ons op school kun je daar hulp en trainingen voor krijgen? ö

    Ik ben als de dood voor blijven zitten, alleen al omdat de klas waar ik dan volgend jaar in terecht zou komen echt kut is. Als ik moet blijven zitten dan ga ik echt heel de vakantie zitten stressen. D:


    All was well.

    AttackAndKil schreef:
    .......Zitten dit jaar.

    De reden: Ik blijk faalangst te hebben en dat hebben ze in het eerste jaar ( ik zit nu in de tweede) totaal genegeerd en daardoor is het nu vreselijk verergerd. Maar ik ben heel mensenschuw en ben altijd bang voor nieuwe mensen.

    Maar hebben nog meer mensen dit soort ervaringen?



    ik ken ook iemand die faalangst heeft die heeft het gwn blijven proberen en uiteindelijk lukte het .
    dus ik raad jouw aan om het zelfde te doen.
    veel succes(Y)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Bij ons op school is er daar sinds dit jaar ook een hulpgroepje voor, m'n vriendin zit erbij, en naar wat ik er van merk(of niet merk) helpt het geen reet...
    Maarja...
    Ik vind het echt balen voor je... Succes.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ben ook bang voor nieuwe mensen... Maar ik heb volgensmij geen faalangst en blijf ook niet zitten x'D


    Get back motherfuckerz'

    Ik heb geluk dat ik net niet blijf zitten, mijn andere cijfers zijn gelukkig allemaal boven de 6 en zijn vooral rond de 7 & 8 maar voor wiskunde sta ik een 4 dat door mijn dyscalculie komt & de docent die nix uitlegd.


    Never tell me the sky’s the limit when there are footprints on the moon.

    daar had ik best wel erg last van.. maar daar heb ik training voor gekregen op school, en nu is het voor het grootste gedeelte weg;)


    Never forget the things that make you smile