ik zelf ben ook fan enzo, maar er zitten hier dus heel veel th fans ik vroeg me gewoon af hoe dat kan omdat ik zelf nooit mensen tegen kom die fan zijn in het echt..
Ik weet ook niet hoe dat aanvankelijk zo is gekomen. Ik denk dat het als volgt ging: men zag op internet een quiz die met de groep te maken had op Quizlet en dan maakte men een profiel aan en werden er meer quizzen gemaakt die fans aantrokken.
Ivan schreef: Ik weet ook niet hoe dat aanvankelijk zo is gekomen. Ik denk dat het als volgt ging: men zag op internet een quiz die met de groep te maken had op Quizlet en dan maakte men een profiel aan en werden er meer quizzen gemaakt die fans aantrokken.
oja dat kan het wel zijn, volgens mij ben ik er ook zo op gekomen ^^
Geen idee eigenlijk. Ik heb deze site ontdekt toen ik juist Tokio Hotel fan was geworden. Ik tikte toen "Tokio Hotel" in bij google en één van de eerste sites die verscheen was deze. Toen ben ik op wat onderzoek uit gegaan en tot de conclusie gekomen dat dit echt een ongelooflijk coole site is!
Ivan schreef: Ik weet ook niet hoe dat aanvankelijk zo is gekomen. Ik denk dat het als volgt ging: men zag op internet een quiz die met de groep te maken had op Quizlet en dan maakte men een profiel aan en werden er meer quizzen gemaakt die fans aantrokken.