• ik zelf ben ook fan enzo, maar er zitten hier dus heel veel th fans ik vroeg me gewoon af hoe dat kan omdat ik zelf nooit mensen tegen kom die fan zijn in het echt..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik weet ook niet hoe dat aanvankelijk zo is gekomen. Ik denk dat het als volgt ging: men zag op internet een quiz die met de groep te maken had op Quizlet en dan maakte men een profiel aan en werden er meer quizzen gemaakt die fans aantrokken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kweenie, maar er zijn ook heel veel fans van JB en CB en POTC enzovoorts xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Het is een soort verzamelplaats hier, haha XD


    Life is hard and then we die

    Haha, ik niet. Ik vind TH niet leuk - zacht uitgedrukt -
    Maar goed, geen idee hoe dat eigenlijk is gekomen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Volgens mijis het TH-fan-gen besmettelijk. [: *zelf ook fan, hoor*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mensen op Q zien die storie's. Ze zijn benieuwd naar de band/zanger. Luisteren de muziek. Worden fans.


    All this dampness is damp.

    IvoryCoast schreef:
    Volgens mijis het TH-fan-gen besmettelijk. [: *zelf ook fan, hoor*

    Tenzij je Ivan aka Tjitse Jansma heet (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik weet ook niet hoe dat aanvankelijk zo is gekomen. Ik denk dat het als volgt ging: men zag op internet een quiz die met de groep te maken had op Quizlet en dan maakte men een profiel aan en werden er meer quizzen gemaakt die fans aantrokken.



    oja dat kan het wel zijn, volgens mij ben ik er ook zo op gekomen ^^


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    ik weet niet, enneh ik wil het denk ik niet weten omg te veel th!!! minder th meer ab-normale mensen ;p

    Soldier schreef:
    Mensen op Q zien die storie's. Ze zijn benieuwd naar de band/zanger. Luisteren de muziek. Worden fans.
    Zo ben ik ook fan geworden inderdaad.


    it's so empty living behind these castle walls

    HateOrLoveMe schreef:
    ik weet niet, enneh ik wil het denk ik niet weten omg te veel th!!! minder th meer ab-normale mensen ;p



    th lovers zijn ook normale mensen hoor.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    HateOrLoveMe schreef:
    ik weet niet, enneh ik wil het denk ik niet weten omg te veel th!!! minder th meer ab-normale mensen ;p

    Mensen die fan zijn van TH zijn niet normaal wou je zeggen?

    Ontopic: Er werden gewoon heel veel quizzen en series gemaakt over TH, en dat trekt natuurlijk de fans aan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    VivaEspana schreef:
    Haha, ik niet. Ik vind TH niet leuk - zacht uitgedrukt -
    Maar goed, geen idee hoe dat eigenlijk is gekomen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen idee eigenlijk. Ik heb deze site ontdekt toen ik juist Tokio Hotel fan was geworden. Ik tikte toen "Tokio Hotel" in bij google en één van de eerste sites die verscheen was deze. Toen ben ik op wat onderzoek uit gegaan en tot de conclusie gekomen dat dit echt een ongelooflijk coole site is!


    One Day you'll remember me...

    Ivan schreef:
    Ik weet ook niet hoe dat aanvankelijk zo is gekomen. Ik denk dat het als volgt ging: men zag op internet een quiz die met de groep te maken had op Quizlet en dan maakte men een profiel aan en werden er meer quizzen gemaakt die fans aantrokken.


    Home is now behind you. The world is ahead!