• Morbid Cullen begint gevoelens voor haar 'broers' en 'zussen' te krijgen. Eerst begint het als een onschuldig spel met een hoop geknuffel. En als ze eindelijk een van de jongens heeft gezoend, beginnen er dingen te veranderen in de Cullen familie...
    Maar zoals ze zeggen, de appel valt nooit ver van de boom...



    Ik weet, ze zijn niet echt bloed verwanten maar ze wonen onder een dak en ze zien elkaar soms wel als broers en zussen... Dus tja... (A) Ik kon het niet laten T_T Ik verveelde me zo erg XD Er zal soms wat perv gedrag in voorkomen, maar jullie beslissen hoeveel want ik zal het van te voren na vragen onderaan bij een uitkomst ;)
    So... Please Make It (A)


    Slowly floating to the sky...

    ik vind m leuk :9~


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 12:24 ]

    Enjoythefall schreef:
    ik vind m leuk :9~

    Dankjewel ;D <333


    Slowly floating to the sky...

    2. Rotten Apples [Cullencest] is er!
    http://www.quizlet.nl/quiz/324760/2-rotten-apples-cullencest/


    Slowly floating to the sky...

    T'm 5 is er!
    http://www.quizlet.nl/quiz/325215/5-rotten-apples-cullencest/
    Een blik uit het verhaal; 'Geef me morphine! Alles! Een overdose!' smeek ik terwijl ik met pijn kreun.
    'Um Carlisle?' Jasper komt de kamer binnen gelopen. 'Een moment, ik zit Morbid te martelen' zucht Carlisle. 'Vermoord me!' smeek ik.
    Jasper loopt naar ons toe en ik bijt neer in Carlisle's kussen. 'Je bijt hem dalijk kapo-' hij haakt op het laatste moment af terwijl de veren eruit springen en ik zucht.


    Elke dag komt er wel een vervolg ^^ Minstens een vervolg in iedergeval. Ligt eraan of ik moet werken ^^ ;D


    Slowly floating to the sky...

    6 Rotten Apples
    Zou Edward Morbid's gedachtes kunnen lezen? En zal ze aandacht van Jasper krijgen?
    ~Maneater


    Slowly floating to the sky...

    7 Rotten Apples
    Playfull, Sexual, It's All The Same...


    Slowly floating to the sky...

    t'm 10 Rotten Apples is er! ;D


    Slowly floating to the sky...

    ik vind hem heel leuk =]


    It's not the same without you.

    Sorry maar hoe kan je in hemelsnaam Cullencest hebben? Ze zijn geen échte familie... En ik weet niet of je de boeken hebt gelezen, maar er zijn maar enkele keren dat er veranderingen bij een vampier plaatsvind [dus dat hij verliefd wordt en dat gebeurt altijd in paren] en die veranderingen zijn blijvend dus het zal echt niet zo zijn dat Jasper [of wie dan ook] ineens verliefd wordt op een ander... Sorry dat moest ik kwijt, o ja en ik heb een stukje gelezen, maar vampieren hebben geen blauwe of groene ogen, zodra ze veranderen worden hun ogen helderrood, als ze op dieren jagen worden ze langzaam goud/brons kleurig en daarvoor amber, anders blijven ze rood dus tja... Eeuwg ik heb nog veel meer comentaar maar ik laat het hier maar even bij...

    Muwhahaha wat een gezeik sorry x'D

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 1:53 ]


    Get back motherfuckerz'

    Expression schreef:
    Sorry maar hoe kan je in hemelsnaam Cullencest hebben? Ze zijn geen échte familie... En ik weet niet of je de boeken hebt gelezen, maar er zijn maar enkele keren dat er veranderingen bij een vampier plaatsvind [dus dat hij verliefd wordt en dat gebeurt altijd in paren] en die veranderingen zijn blijvend dus het zal echt niet zo zijn dat Jasper [of wie dan ook] ineens verliefd wordt op een ander... Sorry dat moest ik kwijt, o ja en ik heb een stukje gelezen, maar vampieren hebben geen blauwe of groene ogen, zodra ze veranderen worden hun ogen helderrood, als ze op dieren jagen worden ze langzaam goud/brons kleurig en daarvoor amber, anders blijven ze rood dus tja... Eeuwg ik heb nog veel meer comentaar maar ik laat het hier maar even bij...

    Muwhahaha wat een gezeik sorry x'D



    Het is maar fantasie, en in mensen hun fantasie kan alles. Het is haar verhaal dus ze mag ermee doen wat ze wilt. En zelf als ze nu alles eens zou doen zoals de boeken het voorschreven, krijg je hier allemaal het zelfde verhaal, en dat is dus BORING! Ik vind het een goed verhaal, en het is leuk en orgineel ^^

    HEARTCRASH schreef:
    ik vind hem heel leuk =]

    Dankjewel<3


    Slowly floating to the sky...

    Expression schreef:
    Sorry maar hoe kan je in hemelsnaam Cullencest hebben? Ze zijn geen échte familie... En ik weet niet of je de boeken hebt gelezen, maar er zijn maar enkele keren dat er veranderingen bij een vampier plaatsvind [dus dat hij verliefd wordt en dat gebeurt altijd in paren] en die veranderingen zijn blijvend dus het zal echt niet zo zijn dat Jasper [of wie dan ook] ineens verliefd wordt op een ander... Sorry dat moest ik kwijt, o ja en ik heb een stukje gelezen, maar vampieren hebben geen blauwe of groene ogen, zodra ze veranderen worden hun ogen helderrood, als ze op dieren jagen worden ze langzaam goud/brons kleurig en daarvoor amber, anders blijven ze rood dus tja... Eeuwg ik heb nog veel meer comentaar maar ik laat het hier maar even bij...

    Muwhahaha wat een gezeik sorry x'D

    Omgawsh, net zoals het meisje onder jou heeft gezegd, het is toch maar fantasie! Als ik een koe wil laten vliegen, dan doe ik dat toch? Het is Cullencest omdat in mijn verhaal ze echt familie zijn, geen bloedverwanten, maar gewoon stieffamilie zonder paren. En ik heb de boeken niet gelezen en zal het ook nooit doen want het is gewoon niet mijn lees typ. En waarom de ogen blauw zijn? Omdat het haar geschenk is. Dat weet ik dan wel van de boeken, dat ze allemaal een geschenk hebben. en dat s dan ook niet de enigste geschenk. Waarom word je zo boos hier over? Het zijn toch maar verhalen? Het is mijn fantasie, en mensen vinden het leuk.


    Slowly floating to the sky...

    Kickson schreef:
    (...)


    Het is maar fantasie, en in mensen hun fantasie kan alles. Het is haar verhaal dus ze mag ermee doen wat ze wilt. En zelf als ze nu alles eens zou doen zoals de boeken het voorschreven, krijg je hier allemaal het zelfde verhaal, en dat is dus BORING! Ik vind het een goed verhaal, en het is leuk en orgineel ^^

    Dankjewel lieverd! ^^ Kijk, jij begrijpt het XD Ik ben blij dat je het leuk vindt ^^


    Slowly floating to the sky...

    Jij kan goed schrijven. Ik zal echt die serie van mevrouw Autumn eens verder moeten lezen, geheel offtopic :']


    No growth of the heart is ever a waste