• Ik heb er de laatste tijd paar weken enorm veel last van, moodswings! --"

    Ik krege net te horen van mijn beste vriend dat ik me vaak gedraag als een enorme biatch op school omdat ik de laatste tijd enorm chagrijnig ben of enorm boos om niks...

    Het ene moment ben ik gewoon vrolijk en is er niks aan de hand en dan opeens ben ik enorm boos/kwaad of chagrijnig en moe of in het ergste geval stort ik ineens in elkaar en ga keihard janken om niks...

    Ik denk dat het ook een deel met de puberteit te maken heeft, maar niet alleen maar...
    Ik heb de laatste tijd enorm veel meegemaakt en doe een training om voor jezelf op te komen en sterker in je schoenen te staan ik denk dat het met die dingen ook te maken heeft...

    Ook werd er al een paar keer gezegd dat ik enorm veel woede in me heb en ik soms echt agressief ben zonder dat ik het door heb...

    Maar ik vind het helemaal niet leuk! :/
    Ik wil niet een enorme biatch zijn... Ik wil niet zo agressief zijn zoals iedereen het ziet...

    Weten jullie iets er tegen? Of in iedergeval om weer mezelf te worden/blijven?


    dream, dare, fly!

    Niemand? Ik wil er echt vanaf... :/


    dream, dare, fly!

    ik weet er nie echt iets tegen ofzo.
    ik heb soms ook precies hetzelfde. :/

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 22:06 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    een boksbal kopen :3 ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat is niet zo 1 2 3 te verhelpen dus onze adviezen zullen je vast niet zo snel helpen als je zou willen. Ik denk dat die trainingen misschien wel helpen, heb zulke trainingen zelf namelijk nu ook ^^


    -

    Zoals hierboven gezegd, koop een boksbal. Of ga op een sport als kickboxen. Daar kan je al je agressie in kwijt. Dat werkte bij mij heel goed (deed vaak aan boxen bij gym op school).


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Seel schreef:
    een boksbal kopen :3 ?

    ja, dat is leuk, haha. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Miauw schreef:
    Zoals hierboven gezegd, koop een boksbal. Of ga op een sport als kickboxen. Daar kan je al je agressie in kwijt. Dat werkte bij mij heel goed (deed vaak aan boxen bij gym op school).


    dat wil ik ook heel graag alleen kan ik het nu niet combineren met school/stage atm...
    En ik mag geen boksbal van me ouders om de 1 of andere vage reden die ik niet weet... :/


    dream, dare, fly!