• Hàllo,Ik ga samen met rianne [pUnkchick] een serie maken..het zal gaan over dat tokio hotel ons stalkt...Maar we hebben nog geen enkel idee welke rede da ze hebbe..dus kan iemand zo lief zijn om ons te helpe ? ^^,
    en als je niet helpt komen we je pakke ö
    x

    Een reden wrm tokio hotel jullie stalkt??
    Omdat je TOms se teddybeer gestolen hebt maar hij kan het niet bewijsen!!
    Srry. let niet op mij ..
    :P


    Crack a bottle

    Goed idee
    maar ik ben heel druk met 2 serie's van mij
    en ik ben niet echt een Th fan meer sorry
    anders had ik graag geholpen;)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Een reden wrm tokio hotel jullie stalkt??
    Omdat je TOms se teddybeer gestolen hebt maar hij kan het niet bewijsen!!
    Srry. let niet op mij ..
    :P


    Crack a bottle

    Een reden wrm tokio hotel jullie stalkt??
    Omdat je TOms se teddybeer gestolen hebt maar hij kan het niet bewijsen!!
    Srry. let niet op mij ..
    :P


    Crack a bottle

    aah niet meer:(:(


    I go wherever you will go..

    Ooh ..shit the duck..
    Nu staat het er 3 keer ..
    Srry (baby)


    Crack a bottle

    Oee ikheb een idee kijk:
    Jullie zijn TH tegengekomen op een afterparty van iets of BUH xD maakt niet uit. Tom had zo heel veel interessie in jullie, maar jullie niet in hen. En omdat Tom echt niet graag afgewezen wordt en hij er dus ook helemaal niet tegenkan, zal hij koste wat het kost een one night stand met één van jullie hebben en daarom begint hij jullie te stalken uit de hoop dat jullie gaan toegeven xD

    Oee ikheb een idee kijk:
    Jullie zijn TH tegengekomen op een afterparty van iets of BUH xD maakt niet uit. Tom had zo heel veel interessie in jullie, maar jullie niet in hen. En omdat Tom echt niet graag afgewezen wordt en hij er dus ook helemaal niet tegenkan, zal hij koste wat het kost een one night stand met één van jullie hebben en daarom begint hij jullie te stalken uit de hoop dat jullie gaan toegeven xD

    Die is wel briljant :'D


    Mew <3

    Uhmm misschien omdat jullie in een héél erg broemd bandje zitten ofzo met nog 2 andre meisjes [*hint naar mij :P*] en dat hun éél erg grote fan zijn van jullie en dat ze jullie daarom stalken? I do't know, ik zeg zomaar wat xD

    Ze kunnen ook al het gestalk van al die fans helemaal zat zijn en gaan om terug te pesten jullie stalken ^^


    Mew <3

    (...)
    Die is wel briljant :'D

    Dank je !xD

    Zeg je wel ff als je een idee hebt en het welk dan ook ^^

    (...)
    Dank je !xD
    ja ik moet zeggen ik vind hem ook briljant^^


    I go wherever you will go..

    Jullie hebben perongelijk tijdens een dronkenbui de auto's van de jongens gestolen. Jullie weten niet van wie de auto;s zijn dus jullie denken dan maar dat jullie ze gekocht hebben,maar de jongens willen natuurlijk hun auto terug dus dat word dan stalken x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Of uhmm jullie hebben een keer met hun mogen meezingen op een concert en ze wouden jullie nog iets [telefoonnummers enzoo] vragen enzo maar vonden jullie niet meer en zijnn jullie beginnen zoeken en uitendelijk gevonden en dan zo beginnen stalken x'D