• Ja, het zit dus zo, ik heb stukjes dat ik graag in mijn 'filmpje' willen plakken, maar dat geluid van die stukjes komt dan door mijn liedje heen, en dat is nou nét niet de bedoeling.

    Weet iemand hoe ik die er wel tussen kan zetten, maar dan zonder dat geluid van dat stukje? Dat zou me echt een heel stuk verder helpen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    euhm dan moet je op met je muis op dat filmpje en dan geluid ofzo. En dan zachter zetten. bedoel je dat?


    The way we live, is the way we die

    HAMBURGERR schreef:
    euhm dan moet je op met je muis op dat filmpje en dan geluid ofzo. En dan zachter zetten. bedoel je dat?



    Nou, nee, want ik kan het geluid daarvan niet stiller zetten als ik het filmpje aan het maken ben, dat lukt me alleen als ik het in het gedeelte van muziek/audio zet, maar ik heb het beeld ook nodig. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik weet hoe! Maar eerst even WMM openen :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dan moet je in de tijdlijn of zo klikken op dat filmpje zelf, dan vanboven bij clip en dan Audio > Dempen


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Helemaal links, langs het inzoomen knopje en boven de tijdlijn. Daar staat audioniveaus instellen (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Klik op de tijdbalk. Kies een stuk vanaf waar je geen liedje wilt. onder de beeld heb je een "vierkant streep vierkantje".
    Daar moet je op klikken om het te splitten.
    Het is een beetje lastig uitteleggen xd.