• Gisteren kreeg ik een smsje van een vriendin of ik mee ga naar We all love Michael! ik had het gevraagd aan me ouders en ik mocht mee. Na het concert zou ik bij haar gaan slapen.
    Tot vanochtend. Ik mocht opeens niet meer naar het concert.. Ik weet dus niet hoe ik het aan me vriendin moet vertellen.

    Me ouders hadden beloofd dat ik dit jaar van Basketbal af mocht. Wat doen ze. Ze schrijven me nog een jaar in. Nu moet ik nog een jaar op basketbal. Ik heb er dus echt geen zin in. Ik zit nou in een nieuwe team. Waar ik maar 3 mensen van ken van me oude team.

    Hoe moet ik het vertellen tegen mijn vriendin?
    En moet ik gewoon dit jaar meedoen met basketbal? of niet

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 juni 2010 - 10:58 ]


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Jemig, wat lullig van ze zeg! Ik zou wel even met je ouders gaan praten en ik zou ook eerlijk wezen tegen je vriendin, das denk ik het beste ;)

    Xx,


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Honduras schreef:
    Jemig, wat lullig van ze zeg! Ik zou wel even met je ouders gaan praten en ik zou ook eerlijk wezen tegen je vriendin, das denk ik het beste ;)

    Xx,


    Mee eens!


    Ivar Oosterloo.

    Ik zal met me ouders gaan praten ;)


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    > Titel aangepast; alleen 'help' mag niet. Tekst in openingsbericht aangepast; hoofdletters achter elkaar zijn niet toegestaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik zou als k jou was gewoon met je ouders gaan praten en vragen waarom ze je nog een jaar hebben ingeschreven.
    en ik zou gewoon tegen je ouders zeggen dat je vriendin op je rekent en dat alles al was afgesproken..
    ik weet hoe je je voelt in zo'n situati


    Life is a beautiful struggle