• Lezen jullie een verhaal sneller als er een Beroemdheid/Bekende in voor komt? Dat vraag ik me eigenlijk wel af ^^

    ja, eigenlijk wel. Die verhalen worden toch het meest aangeprezen op Quizlet, hoewel er echt een paar verhalen tussen zitten waar geen beroemdheid in voor komt maar die zijn echt ge-wel-dig (Dance with the Devil)


    It's time to be happy again.

    ik lees ze eigenlijk niet, omdat ik ze niet interessant vind, helaas zijn er wel honderden van dat soort verhalen, maar zitten er amper echt goede tussen. Ik lees liever stories met onbekende personen :Y)

    Het ligt er eigenlijk aan, maar ik lees volgens mij wel de meeste verhalen met Japanese characters erin of Naruto of whatever. Twilight gebeurd eigenlijk, like, héél erg weinig en van Justin Bieber/JB & TH moet ik niets hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik lees beiden, maar de laatste tijd ben ik toch meer fan van verhalen zonder bekende personen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik lees ze bijna niet.
    Ik vind verhalen zonder bekende personen meestal vele origineler.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee, van mij hangt het af van de intro , zelfs story's betreffende bekende personen die ik niet graag heb geef ik een kans ,

    ik oordeel het meest op de schrijfwijze ,hoe alles wordt verwoord in de inhoud x

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 12:31 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik kijk meer gewoon naar de verhaallijn, de schrijfstijl enzo. Dus het maakt bij mij weinig uit. Maargoed, op Q kom je natuurlijk wel meer verhalen tegen die over een beroemdheid gaan.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Nope, liever zelfs met gewone mensen want dat zijn vaak de beste qua schrijfstijl en verhaal (dus originaliteit).

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 13:32 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!