• In een story-titel. Sommige zijn echt heel lang (zie top 5 stories vandaag momenteel) en daar kan ik me soms bestwel aan ergeren. Misschien dat het handig is als een een beperking op komt, net als bij usernames. Alleen dan met meer letters.


    Your make-up is terrible

    Bwa, ik erger me er ni aan dus voor mij moet dat niet..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik begrijp helemaal wat je bedoelt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, vind het al irritant dat de namen maar een aantal letters mogen,
    als dan ook nog de stories maar 'n beperkt aantal letters mag hebbe, ga ik echt pissig worden :x


    wth.

    ik vind het een goed idee :3

    Maar is dat niet stom als je juist een titel wilt en net 1 lettertje te kort komt en je die titel juist zo goed vond?
    Plus dan gaan er heel wat mensen hun titels moeten veranderen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    xLilian schreef:
    Nee, vind het al irritant dat de namen maar een aantal letters mogen,
    als dan ook nog de stories maar 'n beperkt aantal letters mag hebbe, ga ik echt pissig worden :x

    Ze lijken langer, omdat ze maar een kleine ruimte hebben.
    Ik ben tegen, want dan ga ik sowieso een hoogdstuktitel willen typen en dan gaat het er niet op.
    Dààr zal ik me pas aan ergeren.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik snap je punt. Lange story titels zij irritant, dat vind ik ook. Maar opzich, hoeveel letter wil je dan dat een titel mag zijn?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik ben voor en tegen.
    Ik erger me er soms ook aan.
    Maar langs de andere kant is het wel hun recht om zulke lange titels te mogen gebruiken.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 20:03 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Eens.
    Daar dacht ik dus eerst ook aan. (krul)

    Misschien iets van 35/40 letters -inclusief spatier&leestekens-? dat is dan bij de top 5 2 regels.


    Smiling but close to tears.

    Oneens, ik vind het oneerlijk als je mensen een beperking op legt voor hun titel. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Italy schreef:
    Ik begrijp helemaal wat je bedoelt.

    Ik ben er echt totaal tegen, zo irritant is het toch niet (ik vind titels is slecht engels/nederland/frans/duits/... véél erger)?
    Ik vind dat het dan alweer een vrijheid is die we kwijt zouden zijn (met de naam kan het er nog mee door). Iedereen hoort zijn echte storie een eigen naam te geven, met zo veel letters als hij zelf wilt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zeg oneens, anders moeten heel veel mensen de titel weer gaan aanpassen. En dan krijg je net als bij de usernames ook gezeur van: Mag er dan geen 1 lettertje meer?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Italy schreef:
    Ik begrijp helemaal wat je bedoelt.


    I need you like a heart needs a beat