• Ik kon het niet laten er nog 1 te starten.

    We Are Forced To Love


    A Denmark, JimatHatiku and Argentinia Production

    Michaela, Shanice en Samira zijn een drieling. Ze delen helemaal niks. Ze hebben niet dezelfde hobbies. Ze doen alles anders. Shanice houdt van skaten en basketballen, terwijl Samira veel tennist en gitaar speelt. En Michaela doet veel aan toneel en musical. Er is maar één passie die ze samen delen. Voetbal. De drie zussen doen alle drie ook aan voetbal, maar dit komt voornamelijk omdat hun vader de coach is van Argentinië. De drie zussen voetballen als sinds ze een paar jaar oud zijn, en ze zijn nu 18. Hun vader is vastbesloten zijn dochters te koppelen aan voetballers. Maar of de meiden dat wel willen, en of de voetballers dat wel willen…


    Je mag zelf rollen bedenken, van assisten fysiotherapeut tot zoon/dochter van de Amerikaanse coach. Ik wil vrouwlijke maar ook mannelijke rollen. Ik wil nog geen vaste vriendinnetjes van voetballers, dus toekomstig.

    David Villa, Lionel Messi en Fernando Torres zijn bezet.

    Toekomstige vriendin Kjaer&beste vriendin Samira: Guitarsolo
    Toekomstige vriendin Ronaldo&beste vriendin Shanice: Portugal
    Toekomstige vriendin van Stekelenburg&beste vriendin van Samira: Griekenland
    Beste vriendin van Michaela: Springbreak
    Teamlid van drieling&toekomstige vriendin van Affelay: Lyrics
    Zoon Coach van Amerikaanse team: xMILES
    Toekomstige vriedin van Van Persie: Pershoofd
    Toekomstige vriendin van Kaka&beste vriendin Kaka: Iriisxx

    Lijstje: Uitgebreid graag.
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Geboortedatum:
    Hobbies:
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto:
    Familie:
    Extra:
    Waar moeten de meiden vandaan komen:
    Weet je nog betere namen voor de meiden:
    Wil je het verhaal met mij schrijven of niet:
    Welke voetballers ga ik aan de meiden koppelen:

    Ik kies niet de eerste maar de beste.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 9:20 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Portugal. Haha sorry ik ben een betweter als het om mijn naam gaat ;x en YAY IK HEB DE ROL (krul) Waarschuw je me als het eerste deel er is?:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb ook een rol, ;3


    SLOAN.

    Rol: teamlid van de drieling + toekomste vriendin van Ibrahim Afellay
    Naam: Manou Mclocks
    Nationaliteit: Manou komt oorspronkelijk uit Engeland en daarom spreekt ze ook nog met een accent.
    Geboortedatum: 01-09-'90
    Hobbies: Manou kan net zoals de drieling erg goed voetballen, maar ze kan ook erg goed gitaar spelen.
    Karakter: Manou is vooral een vrolijk meisje maar die wel erg 100% voor gaat, bijvoorbeeld voor voetbal. ze kan heel goed voetballen maar door haar vader wordt ze gedwongen om alles eruit te halen en daarom is ze erg bot en arrogant zodra ze op het voetbal veld staat. Manou is meestal net na de wedstrijden erg stil en komt dan nogal verdrietig over, maar Manou is bij de afterparty's en bij haar vriendinnen een wildebras. ze laat zich helemaal gan en schaamt zich voor niks en niemand, Manou maakt ook gauw nieuwe vrienden en soms kan ze zich wel iets te veel laten gaan in het gebied van jongens.
    Uiterlijk + Foto: Manou Mclocks
    Familie: vader, Jim Mclocks - moeder, Heidi Mclocks - tweeling zus, Kesha Mclocks - broertje - justin Mclocks
    Extra: Manou heeft omdat ze vaak erg boos is als ze een wedstrijd verliest of iemand niet goed speelt vaak woedeaanvallen, ze kan tegen mensen uitvallen.
    Waar moeten de meiden vandaan komen: Portugal of Italië
    Weet je nog betere namen voor de meiden: ik vind het wel leuke namen hoor ;3
    Wil je het verhaal met mij schrijven of niet: ikke wel joh
    Welke voetballers ga ik aan de meiden koppelen: Fernando Torres?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 18:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb mijne helemaal ingevuld :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Is goed, bedankt however ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol:Zoon van coach Amerikaanse team
    Naam:Julian Brooklyn
    Achternaam: Bradley
    Nationaliteit:Geboren in Manhattan Beach, California USA
    Geboortedatum:07-08-1989
    Hobbies:wakeboarden, surfen, muziek, produceren, chillen met vrienden.
    Karakter:Julian is een echte surf dude, wat vandaag niet afkomt komt morgen wel of overmorgen of die dag daarna. Zijn vader noemt hem vaak lui en een sukkel omdat hij toen hij nog jong was heel goed was in voetbal, maar er mee stopte toen hij het surfen ontdekte. Maar in tegenstelling tot wat zijn vader zegt is Julian een harde werker en heeft hij met zijn vrienden een goedlopend surfwinkeltje opgezet@Venice Beach. Het is een sportieve jongen en hij rent elke ochtend hard over het strand. Julian is sinds kort ondekt in de surfwereld en een sponser heeft hem een contract aangeboden, hij heeft het aangenomen maar is bang wat zijn vader erover gaat zeggen. Hij haat het vergeleken te worden met zijn broer Micheal die wel voor voetbal heeft gekozen en bij Heereveen heeft gevoetbald en nu ergens in Duitsland voetbalt. Hij houdt van muziek en samen met zijn vrienden maakt hij soms een nummer die ze in de winkel draaien en ook te koop zetten.
    Uiterlijk + Foto: Julian
    1.78 meter lang, blond haar, bruine ogen, normale lichaamspostuur
    Familie:Julian is de jongste en heeft nog 2 broers Ryan&Micheal en een zus Kerry. Zijn moeder heet Lindsay en zijn vader Bob
    Extra: Hij moest mee van zijn vader naar Zuid-Afrika omdat die dacht dat hij dan wel weer zou gaan voetballen, Julian geniet meer van de stranden van Kaapstad waar hij kan surfen en waar de meisjes liggen.
    Waar moeten de meiden vandaan komen: Amerika? maakt niet uit eigenlijk..
    Weet je nog betere namen voor de meiden: Nee vind deze wel goed..
    Wil je het verhaal met mij schrijven of niet: Is geen goed idee.. ik zuig in schrijven =D
    Welke voetballers ga ik aan de meiden koppelen: Uhm.. geen idee haha

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 20:52 ]


    Love is overrated

    Joepie, ik heb de rol.
    Ontzettend bedankt!
    <3

    Heey ^_^

    sorry dat ik de hele tijd niet online was,maar ik meost plotseling mee met mijn mama naar tante toe haha (:

    maar mij lijkt het wel gezellig om met z'n 3e te schrijven,is weer eens iets anders :)

    en als je nog vragen of wat dn ook hebt kun je me pb'n ^^

    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: BFF de Drieling ~ Vriendin van Persie.
    Naam: Katelyn Iglesias
    Nationaliteit: Spaans.
    Geboortedatum: 12'1O'1987
    Hobbies: Paardrijden, Dansen, Muziek luisteren, Hockey & Voetbal.
    Karakter: Katelyn is een rustig verlegen meisje, haar familie woont ook nog steeds in Spanje terwijl ze zelf al bij vriendje lief woont. Haar passie om Modeontwerpster te worden wordt groot en natuurlijk komt ze wel is arrogant over, maar dat heeft iedereen wel is :')
    Uiterlijk + Foto: Katelyn Heeft blond haar en een slank postuur, bruine ogen en een lieve lach.
    Familie: Woont in Spanje, 1 Oudere zus.
    Extra: Hoopt dat Robin haar Ten huwelijk gaat vragen.
    Waar moeten de meiden vandaan komen: Kroatië =)
    Weet je nog betere namen voor de meiden: Jade, Cristen & Lyra?
    Wil je het verhaal met mij schrijven of niet: Nou, ik zou het wel gezellig vinden. Maar ik heb het ook druk met mijn eigen twee WK verhalen (Eentje is nieuw.) De andere v. Persie verhaal en dan schrijf ik nog een met User Balpen.
    Welke voetballers ga ik aan de meiden koppelen: Torres, Ronaldo, Ramos?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wanneer krijgen we het te horen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Snel genoeg. Argentinia & Jimathatiku & ik gaan samen het verhaal schrijven. Dus we gaan nog even bespreken wie wie krijgt. Enzo. Dus misschien vanmiddag.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 8:18 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Snel genoeg. Argentina & Jimathatiku & ik gaan samen het verhaal schrijven. Dus we gaan nog even bespreken wie wie krijgt. Enzo. Dus misschien vanmiddag.


    Jummie! :') :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ain't it? However, we komen er wel uit.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    -Wacht- :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Vriendin van Kaka, beste vriendin van Ronaldo & vriendin van alle 3 de meisjes
    Naam: Emma Pasoâ
    Nationaliteit: Nederlandse moeder, Braziliaanse vader
    Geboortedatum: 31-05-1990 (20 jaar dus.. )
    Hobbies: Voetballen, shoppen, films kijken, muziek luisteren, met haar vriendinnen zijn en leuke dingen doen met Kaka en zijn zoontje Luca.
    Karakter: Behulpzaam, Leergierig, Betrouwbaar, Prettig gestoord, Emma. Emma is een vriendelijk meisje, die weet wat ze wilt. Wanneer ze dan ook iets in haar gedachte heeft moet het gebeuren ook. Ze is een erg sociaal meisje en kan het altijd eigenlijk wel met iedereen vinden tenzij je echt iets fout heb gedaan, dan moet je jezelf bewijzen om haar vertrouwen terug te winnen. Iedereen kan altijd naar haar toe komen wanneer ze ergens mee zitten en dan zal Emma hun helpen en haar eerlijke mening vertellen. Emma krijgt het altijd wel weer voor elkaar om in genante maar grappige situaties te recht te komen, iets waardoor het eigenlijk nooit saai is om met Emma samen te zijn.
    Uiterlijk + Foto: http://www.vivagoal.com/images/wallpapers/Vanessa-Hudgens-4.jpg
    Emma heeft donker bruin haar, bruine ogen en een olijfgekleurde huid. Ze heeft een mooi figuur en heeft een lengte van ongeveer 1.65.
    Familie: Emma is erg gehecht aan haar familie. Haar vader, Carlos is een Braziliaan, die op zijn 25 jaar naar Nederland is verhuist, daar ontmoete hij haar moeder, Maria. Samen kregen ze 3 kinderen, Emma en de tweeling, Jack en Dave (13).
    Na de scheiding tussen Kaka en Caroline, ging Luca bij zijn vader wonen en in de vakanties gaat hij naar zijn moeder. Maar wanneer Luca bij Kaka is, is Emma een echt moederfiguurtje voor Luca en zal ze door het vuur voor het jochie gaan.
    Extra: Ze doet zelf aan voetbal.
    Waar moeten de meiden vandaan komen: Portugal ofzo? ;p
    Weet je nog betere namen voor de meiden: vind dit wel goed zo! ;p
    Wil je het verhaal met mij schrijven of niet: Ik zou heel graag willen maar dan zou het zeg maar niet opschieten.. ;xd hehe.
    Welke voetballers ga ik aan de meiden koppelen: Moeilijke vraag… Torres, Van der Wiel, Ronaldo, Afellay, Kjær ?? Xd ik weet het niet ;d


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.