OKay,, weer een topic! ^^
Wat ga je doen als je TH tegen komt?
kk zou gwn rustig er naartoe gaan en een handtekening vragen en mss ze probere te versiere.
x
-
12 aug 2008 - 19:0512 aug 2008 - 19:39
Staren. Knipperen met mijn ogen en in mijn tas ofzeu zoeken naar een pen en papier en dan op ze af rennen >< Zonder na te denken , anders durf ik niet ><
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
12 aug 2008 - 19:42t nie geloven
flippen ofzo
probere versieren (hopeloos)
...
vooral flippen!!12 aug 2008 - 19:57Ligt eraan waar. Als ik ze ergens zie lopen een Handtekening vragen, als ze bijv ergens naast me staan gewoon een gesprek aanknopen ^^ Heb me altijd al afgevraagt of ze nou een beetje gezellig zijn x'D
Mew <3
12 aug 2008 - 20:05mijn hartslag gaat dan wel een tikkie sneller kloppen:P
12 aug 2008 - 20:07Ik zou er nog niet eens naartoe durven gaan.
13 aug 2008 - 12:40mijn hartslag gaat dan wel een tikkie sneller kloppen:P
even ligt uitgedrukt^^ flippe (flipper de dolfijn)13 aug 2008 - 12:41Ik pak Tom gelijk op zn bek x]
People who are meant to be together always find each other in the end.
13 aug 2008 - 12:42Ik pak Tom gelijk op zn bek x]
Whaha! Je zult dan in ieder geval indruk op ze maken! ^^i need you like a heart needs a beat.
13 aug 2008 - 12:43(...)
Whaha! Je zult dan in ieder geval indruk op ze maken! ^^
Das dan toch ook de bedoeling. Vergeet hij me nooit meerPeople who are meant to be together always find each other in the end.
13 aug 2008 - 12:43hangt er vanaf waar je ze tegekomt
13 aug 2008 - 12:47Omg. Ik liet eens een plaatje van Bill zien aan mn moeder, zei ik; "Dat jasje wil ik ook." Toen zei mn moeder; "Dan stuur je Bill een brief en vraag je waar hij dat leuke jasje gekocht heeft."
Dus, ik zou naar ze toelopen, een handtekening vragen, met ze op de foto gaan, & Bill vragen waar hij dat geile jasje heeft gekochtBe careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
13 aug 2008 - 15:30Gillen en tegen de lantarenpaal lopen...
oftewel dat is dus gebeurd...
tom kwam in zijn auto voorbij en ik liep half op de wegniet zo'n slime actie dusEn toen herkende ik nummer bord en Tom zat er egt in.. ik en paar mensen om mij heen gingen gillen.. En toen ben ik dus tegen lantarenpaal gelopen..doe ik wel vakerMaar wat ik gedaan zou hebben als ik TH echt zou ontmoeten.. Had ik bijna kunnen vertellen.. Helaas moest mijn opa naar ziekenhuis enzo.. Dus ging meet&Greet niet door omdat niemand mee wilde en ik niet alleen mochtTom and Georg could write a bad romance.
13 aug 2008 - 16:11geen idee waarschijnlijk hyper gaan gedragen en belachelijk doen >.<
If you had never come out of the blue, I would've stay
13 aug 2008 - 16:12nou ik zou proberen zo rustig mogelijk te blijven en niet gaan hyperen en een handtekening vragen en op de foto en als dat gebeurt is Bill aanstaren!
I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser
13 aug 2008 - 16:14