• OKay,, weer een topic! ^^
    Wat ga je doen als je TH tegen komt?
    kk zou gwn rustig er naartoe gaan en een handtekening vragen en mss ze probere te versiere. xD
    x

Staren. Knipperen met mijn ogen en in mijn tas ofzeu zoeken naar een pen en papier en dan op ze af rennen >< Zonder na te denken , anders durf ik niet ><

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

t nie geloven
    flippen ofzo
    probere versieren (hopeloos)
    ...
    vooral flippen!!

Ligt eraan waar. Als ik ze ergens zie lopen een Handtekening vragen, als ze bijv ergens naast me staan gewoon een gesprek aanknopen ^^ Heb me altijd al afgevraagt of ze nou een beetje gezellig zijn x'D

Mew <3

mijn hartslag gaat dan wel een tikkie sneller kloppen:P

Ik zou er nog niet eens naartoe durven gaan.

xD

mijn hartslag gaat dan wel een tikkie sneller kloppen:P

even ligt uitgedrukt^^ flippe (flipper de dolfijn)

Ik pak Tom gelijk op zn bek x]

People who are meant to be together always find each other in the end.

Ik pak Tom gelijk op zn bek x]

Whaha! Je zult dan in ieder geval indruk op ze maken! xD ^^

i need you like a heart needs a beat.

(...)

Whaha! Je zult dan in ieder geval indruk op ze maken! xD ^^

Das dan toch ook de bedoeling. Vergeet hij me nooit meer

People who are meant to be together always find each other in the end.

hangt er vanaf waar je ze tegekomt

Omg. Ik liet eens een plaatje van Bill zien aan mn moeder, zei ik; "Dat jasje wil ik ook." Toen zei mn moeder; "Dan stuur je Bill een brief en vraag je waar hij dat leuke jasje gekocht heeft."

Dus, ik zou naar ze toelopen, een handtekening vragen, met ze op de foto gaan, & Bill vragen waar hij dat geile jasje heeft gekocht xD

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Gillen en tegen de lantarenpaal lopen...
    oftewel dat is dus gebeurd...
    tom kwam in zijn auto voorbij en ik liep half op de weg niet zo'n slime actie dus En toen herkende ik nummer bord en Tom zat er egt in.. ik en paar mensen om mij heen gingen gillen.. En toen ben ik dus tegen lantarenpaal gelopen.. doe ik wel vaker Maar wat ik gedaan zou hebben als ik TH echt zou ontmoeten.. Had ik bijna kunnen vertellen.. Helaas moest mijn opa naar ziekenhuis enzo.. Dus ging meet&Greet niet door omdat niemand mee wilde en ik niet alleen mocht :@(huil)

Tom and Georg could write a bad romance.

geen idee waarschijnlijk hyper gaan gedragen en belachelijk doen >.<

If you had never come out of the blue, I would've stay

nou ik zou proberen zo rustig mogelijk te blijven en niet gaan hyperen en een handtekening vragen en op de foto en als dat gebeurt is Bill aanstaren!xD

I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

Als ik eerlijk moet zijn zou ik ze in de gaten houden, en als ze mij in de gaten krijgen zou ik naar ze toe stappen en vragen of ik met ze op de foto mag (cool)

I recycle my thoughts.