• tijdens een toets :'D

    Van het weekend had ik een feest, en daarna fietste ik samen met een vriend 's nachts -door de regen, heel fijn- naar huis. Maar hij was echt dronken. En ik niet.
    Hij heeft mij zo'n 3 keer aangereden, en hij reed 2 keer bijna de sloot in.
    Vervolgens wou die wel ergens seks met me hebben in de bosjes. Dus ik ging daar vet serieus op in, van: 'Ja tuurlijk, dat doe ik altijd na feestjes joh, ff de bosjes ingaan met iemand.'
    Maargoed, toen ging hij mij dus thuisbrengen en toen ik nog maar net binnen was ging ie me alweer smsen: 'Na alle domme dingen die ik gezegd heb XD vind ik je best een leuke meid.'
    En hij is opzich ook wel leuk dusja (:

    Maargoed, vandaag op school kon ik hem gewoon niet meer serieus aankijken, of we begonnen allebei al vet hard te lachen. Kijkt ie tijdens een toets achterom, beginnen we allebei te lachen, die leraar vet boos haha.

    Lachen jullie ook altijd op verkeerde momenten? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik en mijn vriendin werden vorig jaar tijdens de biologie les altijd om de beurt buiten gesmeten, omdat we één keer de slappe lach hadden. :Y)

    Maar oké, ik was aan het vertellen over bananenschillen in mijn keuken en daar moest zij gigantisch hard om lachen en toen moest ik ook lachen en echt iedereen had iets van ':8', dus zei die leerkracht vet boos van; 'EN NU JULLIE BAKKES HOUDEN!' Maar hij is echt miniem (iets van een 1.52) dus dat was grappig om te zien, dat zo'n kleine man zo boos kon worden, dus moesten we nog harder lachen en ik viel van mijn stoel af :x En toen moest mijn vriendin de stipjes op de muur tellen en ik moest dat de volgende les doen en zo door. :Y)


    All was well.

    Haha, kijk da's nou 'n leuk verhaal _O_
    En neuh, ik lach niet op verkeerde momenten,
    ik heb alleen vaak binnenpretjes en dan zit ik echt zo in m'n eentje te glimlachen x]


    wth.

    Dat maakt zo fxcking keihard _O_

    Ik had eens de slappe lach tijdens een economietoets, in de tweede of derde. Die leraar was maar aan het kloten met de oordopjes voor de dyslecten en hij kwam er maar niet uit. Ik kwam niet meer bij. En toen een vriendin van me ook plat ging van't lachen was die hele toets al verpest :'D Geen.Focus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha ik lach ook altijd op verkeerde momenten, of ik vind heel serieuze dingen heel grappig, meestal is het heel onhandig.
    Ergste keer:
    Lachkick tijdens begraving van me overgroot oma. Iedereen vet boos op mij, ik kon niet stoppen. ;X

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 13:01 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hahahaha, Omg xD Lekker is dat xD

    K lach ook wel is op verkeerde momenten xD 1x in de bus, kwamen we van 538 schoolawards terug, vroeg die chauffeur vlak bij school om stilte, terwijl k ietstegen een vriendin zei, en toen kreeg k de slappe lach, terwijl de hele bus stil was xD en zo heb k wel meer domme dingen xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Vandaag nog tijdens het examen , of veel in de studie (A)

    een vriendin van meen ik zijn best melig en dan zeggen we hele domme dingen tegen elkaar -> gevolg -> allebei lam van het lachen , een hele zaal met rare uitrukkingen op hun gezicht en de leraar zwaar pissed

    vandaag was onze leerkracht ook pissed omdat ik me verveelde nadazt ik mn examen had afgegeven dus begon ik ook weer irri te doen , en natuurlijk doet die vriendin dan mee(flower)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 13:03 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me