• Ik had een vraag.. Over jullie =)

    Werden jullie al op de Basisschool in elkaar geslagen?

    Ik wel, ik zit in groep 8;

    Nou 2de Pauze, m'n vriendin had een Bal meegenome en de jongens pakte die bal af '-_-
    Nou, ze hadden later een vriendin van my gepakt en toen helpte ik haar (A), toen deed ik "zogenaamd" een jongen pijn ofzo..

    Tijdsprong, na school..

    Ik wil weg fietsen, word ik van mijn fiets afgeduwd en word ik keihard tegen het hek geduwd vervolgens dat heel pijn doet omdat ik tegen iets scherps aankwam toen hebben ze me nog een paar keer geschopt en geslagen en gingen ze er van door.
    Niemand weet het eigenlijk behalfe mijn Vrienden..

    Weet iemand misschien een Tip?
    En ik wil het absoluut niet aan een Volwasene vertellen want die maken er alleen een drama van -_-

    aah ik werd in groep 4 inelkaar geslagen
    dat mens werd toen over geplaatst door mij.
    en in de 1ste is dat weer gebeurd
    maar nu zit ik in de 2de 4de(ja vaag gelul I know)
    van Vmbo 4 naar havo 4
    ehm ik moest toen naar mijn mentor want het ging heel slecht met mij toen want mijn ouders gingen scheiden
    hmm en dat mens die dat deed heeft zelfs es een dreigbrief naar iemand gestuurd omdat ze hetzelfde shirt had:S:S


    I go wherever you will go..

    Ik ben nooit in elkaar geslagen.
    Ze durfen het niet. ze vinden mij eng. wat ik toch zie als een voordeel. zo eng ben ik niet, maar, als ik door de gang loop ofzo, ziet het er intimiderend uit, werd mij vertelt x'D
    trouwens, POOR U GUYS. ;o TERUGSLAAAAAHN. sorry. kon t ff niet helpen x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Jaa, ik kan wel terugslaan maar dat helpt niet veel ik ben de laatste tijd heel moe -_-

    En ik word dus ook al heelang gepest, echt irri

    jah, maar niet zo egt van 'in elkaar geslagen'. Paar keer bal tegen mijn kop gekregen (voetbalbal) van de trap geduwd enzo maar niet zo immens erg.

    maar ik heb heel groot en niet egt mager , en heb dik zwart haar enzo , en egt, als ze mij zien , zijn ze bang (A)

    daarom word ik nu niet meer gepest


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik ben wel erg klein voor nu naar het derde te gaan maar tog laten ze mij met rust
    1. heb een grote mond
    2. ze vinden mij eng
    3. ik ben koppig en daardoor win ik tog wel vele ruzies

    Ik niet… Iedereen vind me eng, wat ik niet echt snap :') Maar ach, mooi meegenomen :P En ik heb ook een tamelijk grote mond en ik ben ad rem, dus staan ze soms zo met hun mond vol tanden dat het gewoon grappig wordt :'D

    Maar natuurlijk wel héél vervelend voor je… Als het vaker gebeurd, zou ik het toch melden…

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik ben nog nooit gepest. Ik zou niet weten waarom ze dat zouden doen.
    Tuurlijk moet je naar een volwassene.Mischien maken ze er een heel ding over maar pesten is serieus.
    Terug vechten lost niets op.

    ik werd ong. altijd gepest (ookal had ik veel vrienden) ik had geen conditie -.-'
    en ik hield/hou nooit van die spelletjes spelen enz (tikkertje, jongens pakken de meisjes *niet doordenken a.u.b.* etc.)

    @ belissima idd terug vechten lost nix op en ik werdt 10 keer zo hard terug gepakt >.<

    ik groep 6/7 ofzo werd ik af en toe wel geslagen/in elkaar getrapt door klasgenoten.
    Daarom ben ik toen ook van school af gegaan (naja ook tegen het pesten) Dat van school veranderen heeft voor mij geen fuck geholpen, werd nog steeds gepest (niet meer geslagen(hoera)) maar goed, nu geen van beide meer (naja, pesten af en toe:$)
    (k)


    I am an idiot, I move.

    k ben vroeger hele erg gepest[praat er liever niet over]maar alter in groep 8 heb k de grootste pestkop van sgool terug geslagen recht op z'n bakkes en sinds dien werdt k daar neit meer gepest en als zonnige nog wta wouden proberen dan gingen me vreinden voor me opkomen dus datw as wel tof van ze:D

    en nu ga k nara de 2de op thamen maar ken helemaal neimadn dus ben als de doods dat alles[dat gepest]weer van voren aan gaat beginnen:(