• .. Op Voetbal. Echt vet lame ;x Maar dat ga ik niet doen, want ik zit al op Paardrijden ^^ Heeft iemand dat nog meer? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik (H) voetbal.
    Ik speel graag voetbal, maar alleen voor de fun. Vorige zomer heb ik een voetbalkamp gedaan, we waren maar met 2 meisjes :P
    En ik heb een shirtje van Francesco Totti, Christiano Ronaldo, Fernando Torres en Lionel Messi. En ik ben er supertrots op (:

    Ghehe, nee. Ik heb balvrees -dus ik ben doodsbang voor de bal- dus dat lijkt me niet verstandig. Daarbij werk ik alleen goed als verdediger en ik HAAT voetbal om zelf te spelen. Het is een grote hobby van me om voetbal te kijken, maar het zelf spelen haat ik.

    Hehe, voetbal is leuk om te kijken, nja alleen het wk. Zelfs spelen niet, al zei iedereen dat ik een geweldge kieper was. Noo way jose. Ik heb nog meegedaan aan schoolvoetbal. oO


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Hehe, voetbal is leuk om te kijken, nja alleen het wk. Zelfs spelen niet, al zei iedereen dat ik een geweldge kieper was. Noo way jose. Ik heb nog meegedaan aan schoolvoetbal. oO

    Ik vroeger ook en toen was ik afwisselend keep en middenvelder, en wij werden eerste (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Cappuccino schreef:
    Nope. Ik heb een afkeer tegen voetbal. (nerd)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben opgegroeit met voetbal, dus dat is bij mij niet alleen door het WK (;
    Maar ik heb al op voetbal gezeten, maar ben moeten stoppen door een knie blessure.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 22:17 ]