• Mwuh, ik kom net terug van opa en oma. Maar ik had de laptop meegenomen, dus die ging ik inpakken en ik wilde die vast in de auto zetten. Zag ik net dat twee 'wannabe - stoere' jongens een negerzoen op het autoraam drukte. Dus ik uit frustratie; 'Ey, lul, blijf met je patserlijf van onze auto af!' Nou joh, die twee draaide zich om en kwamen zo film-dramatisch op me af. Bleek er een nog een mes te hebben ook.:c
    Gelukkig kwam papa toen en zijn ze weggerend, mietjes van een jaar of 16/17?

    Pft, dat was best eng, ook al klinkt het minder eng nu ik het typ.xd

    Nu vertellen jullie je eigen ervaringen maar._O_


    everything, in time

    xLilian schreef:
    Wtf?
    Ik zou niet eens naar ze geschreeuwd hebben :x
    Jezus, wees blij met je vader :o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik heb 1 keer gehad dat ik bijna verdronk. na een heel grote snee in mijn buik ben ik tog nog geret. :Y) nou ik had die scheur er voor over.
    ook ben ik een keer bijna gestikt toen ik 3 was en ik voor het eerst van die grote chipjes kreeg. toen was mijn broer alleen met mij en hij had me gered. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Oooh, :(


    It ain't broke, so don't fix it.

    GIRRRLLLLPOWER xD

    Ik zou zelfde gedaan hebben:Y) alleen zou k me zijn dood geschrokken als k zag dat er 1 mes had xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik was eens als 11-jarige met mijn broer en zijn vrienden naar de kroeg gegaan, toen mijn ouders zelf ook waren stappen, dus ik ging de hele tijd met zo'n jongen dansen. Toen mijn broer weg wilde gaan omdat mijn ouders zelf ook zo thuiskwamen gaf die gast mij een zoen en wilde verdergaan. Maar hij was 18 ofzo en mijn broer was pissig. Hij schold hem helemaal de pestpokken. Die jongen wou wat uit zijn jaszak halen maar toen kwam er politie. Hij rende weg en wij vluchtte ook, want ik mocht daar helemaal niet zijn xD Maar ik was helemaal in shock man.
    -xxx- DevilQueen.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Essence schreef:
    Klinkt wel eng! Je hebt in ieder geval lef ;] Ik zou al lang weggerend zijn C;


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (Lol, ik zou hetzelfde gedaan hebben). Maar holy fxck, das eng als ze messen dragen o.o


    No growth of the heart is ever a waste

    Ikzelf ben vroeger bijna gestorven aan een zware hersenschudding doordat ik van twee trappen achter elkaar was gevallen.
    Ik ben op de lagere school ook bijna elke dag dat ik uit school kwam bekogelt met bakstenen, waar ik na al die jaar nog steeds plekken aan over heb gehouden.

    Mijn pa heeft heel erg last van losse handjes als hij dronken is (en dat is hij tegenwoordig vrijwel altijd), en die heeft mij in november zo'n rotklap tegen mijn harses verkocht dat ik sinds die dag tot en met nu nog steeds elke seconde van de dag duizelig ben. Dus, dat kan ook niet zo heel veel goeds betekenen.
    Eehm..
    O ja.
    Een paar weken terug hadden mijn broer en mijn pa ook nog een knokpartij voor de deur, midden in de nacht/ochtend met allemaal van die trippende negers van de speed. Ik die van niks wist liep half slaapdronken naar buiten om te kijken wat er loos was, krijg ik een honkbalknuppel tegen mijn hoofd. Ik weer bewusteloos natuurlijk. Maar ik ben niet naar het ziekenhuis geweest, dat vond mijn pa onnodig.
    Jezus, als ik dit zo lees hebben mijn hersens en mijn hoofd best veel te verdragen.

    -lang leven de lange zeik berichten.-


    Scream for mercy!

    Bah, dat klinkt echt eng. Dat je dat durfde te roepen, respect haha. Ik zou dat dus niet durven. En haha, jouw woordkeuze is echt geweldig. (: