• ik weet het, misscien slaat de titel van mijn topic nergens op maar oke. willen jullie me helpen? het is niet erg als je het niet wil, maar als je voor die optie kiest wil je dan niet stomme onaardige reacties hieronder gaan plaatsen, maar druk dan op het rode kruisje rechtsboven in je scherm. willen jullie me dus helpen? nou als je dat wil dan moet je dit doen, het is niet veel maar ik zou het heel leuk vinden als jullie dat doen.

    dit zijn de dingen die ik wil dat je doet(het hoeft niet):
    -een reactie plaatsen op dit forum
    -mijn verhaal lezen
    -een reactie plaatsen op mijn verhaal
    -mijn verhaal promoten bij andere mensen, misschien die jou verhaal ook lezen?
    -en als je heeeeeel lief wilt zijn, een kudo geven bij mijn verhaal.


    als jullie dat willen doen ben ik echt heeeeel blij.

    dit is de link naar mijn verhaal:
    http://www.quizlet.nl/stories/21117/when-teardrops-fall-in-the-water/


    "I like a girl who eats carrots" Louis Tomlinson

    SterreHale schreef:
    ik weet het, misscien slaat de titel van mijn topic nergens op maar oke. willen jullie me helpen? het is niet erg als je het niet wil, maar als je voor die optie kiest wil je dan niet stomme onaardige reacties hieronder gaan plaatsen, maar druk dan op het rode kruisje rechtsboven in je scherm. willen jullie me dus helpen? nou als je dat wil dan moet je dit doen, het is niet veel maar ik zou het heel leuk vinden als jullie dat doen.

    dit zijn de dingen die ik wil dat je doet(het hoeft niet):
    -een reactie plaatsen op dit forum
    -mijn verhaal lezen
    -een reactie plaatsen op mijn verhaal
    -mijn verhaal promoten bij andere mensen, misschien die jou verhaal ook lezen?
    -en als je heeeeeel lief wilt zijn, een kudo geven bij mijn verhaal.


    als jullie dat willen doen ben ik echt heeeeel blij.

    dit is de link naar mijn verhaal:
    http://www.quizlet.nl/stories/21117/when-teardrops-fall-in-the-water/


    goed, ik plaats een reactie, maar ik zou wel graag willen weten waar je verhaal over gaat ;)