• Word samen geschreven met Ivy aka Italy.

    Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro, bekende speler van het Portugese, heeft al maanden een relatie met wat hij denkt de liefde van zijn leven is, beeldschone Rovy. Op een dag word er een nieuweling in het Portugese team gebracht, en tijdens het douchen begint Cristiano gevoelens voor zijn nieuwe teamgenoot te krijgen, waardoor hij voor een lastige keuze komt te staan waarbij hij moet kiezen, Rovy of de nieuweling?

    Rollen:
    Beste vriendin van Rovy,
    Vriendinnen van Rovy,
    Vriendinnetje/verloofde/vrouw van een voetballer.
    Zelfverzonnen rol.
    Vriendinnetje Simon Kjaer: Guitarsolo.
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Argentina
    Verloofde Ibrahim Afellay: Lyrics
    Verloofde Maarten Stekelenburg: Griekenland
    Goede vriendin Torres: Italie
    Beste vriendin Rovy en latere vriendin Fernando Torres: Springbreak.
    Zusje Ronaldo en vriendinnetje van Persie: Damonisme
    Vriendinnetje Fábio Coentrão: Tinfoil
    Nieuweling: Argentinia
    Vriendin van Gregory van der Wiel: Iriisxx


    Je mag nog steeds invullen als je een rol wilt.


    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Supporter van:
    Foto+Beschrijving:
    Karakter:
    Moet de nieuweling homo/bi/hetero zijn?


    Welke titel?
    Guilty as charged ||
    Save me tonight
    A feeling is taking me over
    The perfect man is gay |||
    The stranger gained my Heart. ||




    Niet de eerste, maar de beste.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 0:22 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Goede vriendin van Torres
    Naam: Stacey
    Achternaam: De Sica
    Leeftijd: 21
    Afkomst: Spaans
    Supporter van: Spanje
    Foto+Beschrijving: Stacey Stacey is een meisje met een mooi gezicht met lang bruin haar tot onder borst hoogte. Ze heeft een gezicht dat er prachtig uit ziet zonder make-up. Ze heeft grijs/groen achtige ogen met lange wimpers.Stacey is dun gebouwd met een exotische huidskleur. Ze is ongeveer 1.80
    Karakter: Stacey is sociaal en vriendelijk. Mensen vinden haar snel aardig omdat ze een open persoonlijkheid heeft. Haar vrienden zijn alles voor haaar. Stacey gaat veel met de voetballers om van het Spaanse team waardoor te paparazi vaak denkt dat ze een relatie met een van de jongens heeft. Ze zou nooit een relatie nemen met een van de jongens. Stacey heeft een hart van goud en zou nooit iemand met opzet pijn doen. Mensen met problemen komen vaak naar haar toe en ze wilt mensen altijd helpen wat niet altijd lukt.
    Moet de nieuweling homo/bi/hetero zijn? Bi
    Titel?: A feeling is taking over me.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 17:38 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Oke, ik ben al lief. Ik ga aardig zijn over Ronaldo, en al die andere gastjes oké. (A) Ik ben slecht in ontvoeren, dus ik maak wel een kloon van Ronaldo hahaha :3


    SLOAN.

    Portugal schreef:
    (...)
    Die is mijn negende (krul) Ik ga voor de tien haha ofmeer


    Wil je dan misschien ook een verhaal met mij schrijven als je weer even tijd hebt. haha (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Rol: Beste vriendin Rovy latere vriendin Fernando Torres duh :9~
    Naam: Whithey
    Achternaam: Jones
    Leeftijd: 23
    Afkomst: Amerikaans
    Supporter van: USA
    Foto+Beschrijving: Whitney is een beeldschone jonge dame. Haar bruine haren staan perfect bij haar bleke huid en haar blauw groene ogen. Haar gezicht is prachtig gevormd en ze heeft duidelijke jukbeenderen en prachtige perzikroze lippen. Whitney is klein en héél erg slank.
    Karakter: Whitney is een echte levensgenieter. Ze is vrolijk, spontaan, gezellig en avontuurlijk. Uitgaan doet ze het liefst en ze heeft een grote passie voor muziek wat dan ook haar werk ik: nieuw talent ontdekken. Ze weet overal iets leuks van te maken. Veel mensen kennen alleen die kant maar an haar, maar ze heeft ook een rustige kant. Whitney voelt zich fijn in een grote groep, maar bij de mensen van wie ze houd voelt ze zich het best. Iedereen vertrouwd haar, zijn/haar geheimen toe, omdat ze ze nooit doorverteld. Ook is ze erg lief en behulpzaam.
    Moet de nieuweling homo/bi/hetero zijn? bi, want dan neemt ie eerst met een vrouw en dan zakt bij Ronaldo de moet in zijn schoenen (cat)
    Titel? The perfect man is gay. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 17:47 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Guitarsolo schreef:
    Oke, ik ben al lief. Ik ga aardig zijn over Ronaldo, en al die andere gastjes oké. (A) Ik ben slecht in ontvoeren, dus ik maak wel een kloon van Ronaldo hahaha :3

    En Ivy mag de kloon hebben (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hij kan ook pas later ontdekken dattie homo is hahah :3. Dat hebben sommige mannen :3


    SLOAN.

    Word het een smerige story? (krul)

    Met homo gezoen hahaha, doe dat. J'adore homo's sorry. Maar ik kan beter met een homo opschieten dan met een gewone jongen.


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Maar ik kan beter met een homo opschieten dan met een gewone jongen.

    Ik ook, echt wel. Het zijn net meiden. (krul)

    Rol: Zusje Ronaldo, Vriendin van Persie. :')
    Naam: Crystal
    Achternaam: Ronaldo
    Leeftijd: 19.
    Afkomst: Portugal.
    Supporter van: Nederland/Portugal.
    Foto+Beschrijving: klik Crystal heeft zwart haar, en een getinte huid, verder maakt ze haar ogen meestal donker op en is ze slank en modebewust.
    Karakter: Bitchy en Behulpzaam. :')
    Moet de nieuweling homo/bi/hetero zijn? Hetero!
    Titel? The stranger gained my Heart.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Fábio Coentrão
    Naam: Samantha Amanda Maria *mensen noemen haar Samantha of Sam, meestal Sam.*
    Achternaam: Aiala
    Leeftijd: 21
    Afkomst: Half zigeuner - half portugees.
    Supporter van: Portugal :Y)
    Foto+Beschrijving: Samantha heeft lange, donkerbuine lokken die krullend tot haar middel komen. Ze is redelijk lang en heeft lange slanke benen. Haar ogen zijn grijs met blauw en de kleuren wisselen af. Ze heeft een zwarte rond om haar pupillen, die haar ogen er uit laten springen.
    Karakter: Ze is een vrij verlegen meisje dat onzeker is over zichzelf. Ze heeft de neiging mensen te snel toe te laten, waardoor ze snel gekwetst wordt. Ze hecht zich vrij snel aan mensen, maar het duurt even voordat ze iemand écht toelaat. Als ze dat eenmaal doet is ze een vrolijk en soms hyper meisje. Ze is erg aardig en gunt iedereen een kans, of zelfs twee. Ze is een gigantische sloddervos en laat al haar spullen altijd overal rondslingeren. Zelf weet ze meestal niet meer waar ze het gelaten heeft, maar anderen gelukkig wel. Zelfs ontkent ze echter stellig, dat ze onhandig is, volgens haar is het 'de chaos van een genie', wat je haar haast kunt noemen. Ze is erg slim, hoogbegaafd zelfs, en ze heeft een fotografisch geheugen. Zelf wil ze hier echter niks van weten en ze wil al helemaal niet behandeld worden als een genie of wat dan ook. Ze gedraagt zich dan ook meestal niet zo en kan ook aardig wat domme momenten hebben soms. Als het er echter op aan komt kan ze je wel opzadelen met heel wat kennis.

    Ze kan er niet tegen als mensen haar niet mogen en gaat dan ook meteen aan zichzelf twijfelen. Ze kan niet tegen mensen die anderen zomaar beoordelen zonder dat ze diegene écht kennen en ze heeft een hekel aan mensen die anderen pesten.

    Wat de liefde betreft, heeft ze de passie in het bloed zitten van de zigeuners. Ze gelooft heilig in de liefde en als ze eenmaal iemand gevonden heeft, van wie ze houdt, dan zal ze ook zo veel mogelijk bij diegene willen zijn. Ze steunt mensen altijd in dingen die ze willen en dan kan het nog wel eens voorkomen, dat ze haar eigen welzijn verwaarloost.
    Moet de nieuweling homo/bi/hetero zijn?: Ghehe, bi :Y)
    Titel: Complication.

    Ik ga hem sowieso volgen, aangezien het een meesterlijk idee is (cat)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 19:03 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Griekenland schreef:
    Word het een smerige story? (krul)

    Ik hoop stiekem van niet want als Ivy dat gaat doen wil ik er wss niet meer aan schrijven omdat ik het niet zo heb op homosex. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Nieuweling. :9~
    Naam: Jayson
    Achternaam: Rodriguez.
    Leeftijd: 19.
    Afkomst: Portugees.
    Supporter van: Portugal.
    Foto+Beschrijving: Check die foto en je weet genoeg.
    Moet de nieuweling homo/bi/hetero zijn? In het begin hetero & door Ronaldo word die homo? (krul)
    Titel? Ik weet niks. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Geen homoseks, homogezoen :3. NP. Ik denk dat je het beeld van Rolo kussend met een ander niet uit je hoofd kan krijgen. En dan ben je getraumatiseerd.


    SLOAN.

    @Argentinia:
    Lekkere foto! :9~