• Wat ik later wil worden. Ik had wel iets van 'met tekenen' in m'n hoofd, maar niet precies wát.

    -Ik wil meehelpen aan games maken. Chars bedenken. Concept art maken etc. Het liefst wil ik dan ook bij grote namen terechtkomen zoals Naughty Dog.. maarja :/
    -Of tattooeerder worden.

    En dát hoor je niet vaak, naha.... lame. Duuuus, wat willen jullie worden? Is het ook iets wat je niet vaak hoort? 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil stewardess worden. Ik doe nu HAVO, dus dat moet makkelijk lukken. (:


    Save me with your love tonight.

    Ik wil graag later pyscholoog worden ^^
    Daarvoor ben ik nu al boeken aan het lezen;)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 21:23 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik wilde ook iets van gamedesigner worden, maar nadat ik een opendag heb bezocht vond ik het echt tien keer niks.:P Ik vind het niet leuk om zóveel achter de pc te moeten doen, dusjaa..
    En nu ga ik 2 jaar havo doen om ff die tijd te oriënteren voor wat ik wil doen.(A)
    En in ieder geval iets met tekenen/designen natuurlijk!


    Hell yeah, joe rox mah sox!

    Iets met film.


    ars moriendi

    Journalist of concertorganisator.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dan wil ik een SUPER SEM tattoo!:c

    En ik wil óf activiteitenbegeleidster worden, of profiler.(nerd)


    everything, in time

    Ik weet het nog niet precies als het maar iets met films, pc's of foto's te maken heeft. Maar ik heb nog een aantal jaren tijd om daarover na te denken.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik wil graag in een Dierentuin werken als Dierenverzorger bij bijvoorbeeld de Zebra`s of zeeleeuwen

    & daarnaast wil ik de mensenuitvaart doen.
    Zoals mensen afleggen & alles klaarmaken voor de dienst.


    Vampire Heart.