Ik heb een soort van probleem (?)
Ik heb een super goede vriend genaamd J. Hij zit bij me in de klas sinds dit jaar en we kunnen het gewoon super goed vinden. We doen heel veel samen en hij houd van dezelfde dingen als mij (concerten, festivals, muziek, reizen, shoppen… Ja het is een jongen en hij houd van shoppen, heel erg veel shoppen x’D). Hij is niet echt zo’n standaard jongen, hij houd dus van shoppen en is helemaal fan van Justin Bieber en hij is bi…
We zijn super close en het begon als een soort grapje eigenlijk… Hij maakte constant opmerkingen zoals: “we hebben verkering he?” of “jij bent mijn vriendinnetje”. En het was serieus als een grapje bedoeld. We liepen ook vaak gewoon hand in hand door de school en hij geeft me regelmatig een knuffel of we zitten in de kantine op de bank tegen elkaar aan hand in hand. Iedereen vraagt ook of we wat hebben, maar we hebben niks.
Nu maakt hij nog super vaak zo’n opmerking dat we wat hebben maar met een vriendin van me doet die dat soms ook maar toch zegt hij vaker wat erover met mij en doet die met mij alles. Hij loopt niet hand in hand met haar maar wel met mij.
Ik raak nu helemaal in de war. Ik zag hem als een super goede vriend maar de laatste tijd vind ik het steeds fijner als die ineens me hand pakt en we zo “close” doen. Het is niet echt een verliefd gevoel maar gewoon een veilig, vertrouwd en blij gevoel. Ook merk ik aan mezelf dat ik er de laatste tijd helemaal niet tegen kan als die tegen die vriendin waar die soms ook zo een beetje tegen doet een opmerking maakt dat die “met mij heeft maar ook met haar” of als die zegt dat die vriendin lief is… En nu is het weekend en merk ik aan me dat ik hem heel erg mis (dat ik soms op een moment zin heb om te janken) en ik niet kan wachten op maandag tot ik hem weer zie op school en we weer zo “close” doen…
En ik word er gewoon helemaal gek van en raak in de war want ik ben verliefd op een andere jongen. Hij kent hem ook en heeft hem ook ontmoet en hij weet het ook en vind het alleen maar leuk ook al word het nooit wat tussen die jongen en mij, maar toch ik weet zeker dat ik nog verliefd ben op die jongen. En J is verliefd op een jongen die die kent via een site. Die jongen van hem woont in Frankrijk en hij gaat hem deze zomer ontmoeten, maar ze hebben nog niet…
Ik weet het gewoon niet meer... Ben ik nou op J?
Of is het wat anders?
Wat zouden jullie doen?
Ik wil heel graag jullie mening hierover want ik word gewoon zo gek nu…
dream, dare, fly!