• Aïsha is een fotografe van een bekend roddelblad, en reist speciaal voor het WK af naar Zuid- Afrika. Haar opdracht is om zoveel mogelijk nasty dingen over de voetballers te weten te komen, en die door te geven aan haar collega's in Amerika. Eerst vervult ze haar taken tot ze bevriend raakt met een vriendin van een van de voetballers. Dankzij haar komt ze ook in aanraking met enkele anderen, en krijgt uiteindelijk een relatie met een relatie, iets wat dus absoluut niet mocht voor haar baan. Aïsha moet alles op zien te lossen of ze raakt haar baan kwijt, of misschien wel erger de vrienden die ze maakte.


    jonguuh, dit verhaal wordt geschreven met; Portugal :9~

    ~ROLLEN.
    - vriendinnetjes/vrouwen van voetballers
    Ronaldo en Afellay zijn bezet
    ~Sergio Ramos is van Argentina
    ~Maarten Stekelenburg is van Griekenland
    ~Robin van Persie is van Damonisme
    ~Iker Casillas is van carcass
    ~Fernando Torres is van Springbreak

    ~Simon Kjaer is van Guitarsolo

    - vriendinnen Aïsha
    - collega
    ~de baan is van PukkelxDing

    - bff Fernando Torres
    ~deze rol is van ImNotOkay


    ~WAT JE IN MOET VULLEN.
    Rol:
    volledige naam:
    leeftijd:
    karakter:
    foto+beschrijving:
    afkomst:
    supporter van welk land:
    Titel:


    xoxo' Portugal & Lyrics

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 21:54 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn geniale idee _O_
    Oké dat kwam even heel ego over haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ja en er reageren ook zo veel mensen (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ghaha (nerd)
    Rol: Vriendin Fernando Torres(krul)
    Volledige naam: Carmen Martinez
    Leeftijd: 21
    Karakter: Carmen is een vrolijk type. Ze is altijd vrolijk maar kan erg ondeugend zijn. Carmen heeft een hart van goud en zou nooit iemand met opzet pijn doen. Haar vrienden zijn alles voor haar, haar vrienden waren er namelijk om haar te troosten toen ze beide haar ouders verloor in een ongeluk toen ze 18 was. Ze zou voor haar vrienden door het vuur gaan en ze betekenen ook alles voor haar. Ze is erg sportief en altijd wel in voor een potje voetbal. Carmen is een creatief iemand ze tekent en schildert veel en ontwerpt ook logo’s voor clubs. Toch is ze iemand die niet al te veel vertrouwen heeft in mensen, ze legt niet snel nauwe banden met mensen en houd het graag bij de vrienden die ze nu al heeft. Carmen is erg betrouwbaar en mensen die haar al langer kennen vertellen al hun problemen aan haar.
    foto+beschijving: klik Carmen is een meisje met mooi half stijl en half slag haar die haar ogen mooi laten uitkomen. Haar ogen zijn grijs groen achtig in een mooie amandel achtige vorm met mooie lange wimpers. Ze heeft volle lippen met een mooie natuurlijke kleur en hagel witte tanden. Carmen is een lang meisje van ongeveer 1.80 met een slank, zandloper figuur. Ze heeft een sportief lichaam dat ze maar al te graag showed.
    afkomst: Spaans
    Supporter van welk land: Guess what:9~ Spanje
    Titel: I'm not aloud to -lame-
    MineMineMine


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Rol: Dominante, arrogante college
    volledige naam: Annick de Goede
    leeftijd: 25
    karakter: Dominant en arrogant =D
    foto+beschrijving: -
    afkomst: Nederland
    supporter van welk land: Geen, want ze verafschuwt voetballers.
    Titel: Let me entertain you. =3


    Life is hard and then we die

    Rol: Vriendin Sergio Ramos [eventueel later vriendin van Aïsha]
    volledige naam: Elena Feliz Ramires Sanchez
    leeftijd: 21
    Karakter: Elena is een vrolijke meid die altijd voor haar vrienden opkomt. Ze is een spontaan persoon die altijd wel weer een manier vindt om anders te zijn dan de anderen. Elena is ook onbezorgd en leeft gewoon haar leven. Zelfs als iedereen om haar heen aan het stressen is, blijft zij gewoon 'normaal'. Ze kan heel fel in discussie gaan en als ze boos is wil je haar liever niet tegenkomen. Ze houdt er zeker niet van als mensen denken dat ze gevaarlijk bezig is en/of haar willen commanderen. Ze is dan ook niet bang om deze mensen eens goed de waarheid te vertellen.
    foto+beschrijving: Elena Elena heeft donkerbruine ogen en lichtblond [geverfd] haar, dat haar er overigens niet hoerig uit laat zien omdat ze zich niet zo gedraagt. Ze is niet zo heel lang, ongeveer 1.65, maar ze draagt graag hakken. Ze is ook slank, maar niet dun.
    afkomst: Spaans.
    supporter van welk land: Spanje. <3

    Titel -bijna vergeten :x-
    + Photograph each day.
    + Maybe it's just bad luck.
    + When all goes wrong

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 20:43 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    PUKKELxDING schreef:
    Rol: Dominante, arrogante college
    volledige naam: Annick de Goede
    leeftijd: 25
    karakter: Dominant en arrogant =D
    foto+beschrijving: -
    afkomst: Nederland
    supporter van welk land: Geen, want ze verafschuwt voetballers.
    Titel: Let me entertain you. =3

    Wejoooooo. Nu voel ik me vereerd want Annick heeft een rol in een verhaal waar ik aan mee schrijf. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Wejoooooo. Nu voel ik me vereerd want Annick heeft een rol in een verhaal waar ik aan mee schrijf. (krul)
    ...
    Oke, dit vind ik eng.
    Waarom ben je vereerd xD?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)...
    Oke, dit vind ik eng.
    Waarom ben je vereerd xD?

    Ik bén eng. (krul) Haha nee, ik ben je fan. :9~ Ja oke, dat is misschien weer iets te. eh, ik weet niet haha maar ik voel me gewoon vereerd (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik bén eng. (krul) Haha nee, ik ben je fan. :9~ Ja oke, dat is misschien weer iets te. eh, ik weet niet haha maar ik voel me gewoon vereerd (krul)
    Hihi, oke, schattig =3


    Life is hard and then we die

    Rol: Nieuwe vriendin Aïsha + De verloofde van Robin van Persie :')
    volledige naam: Kylie Jordin Conzález
    leeftijd: 20.
    karakter: Lief, Begripvol en kan Arrogant over komen.
    foto+beschrijving: klik - Lang blond haar met slagen, groene ogen, en een normale tint.
    afkomst: Italië
    supporter van welk land: Nederland
    Titel: Walking on Air.



    -gaat duimen en hopen-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    we need more people


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Allerbeste vriendin van Aisha en toekomstige vriendin Maarten Stekelenburg
    Volledige naam: Kim Johansson
    Leeftijd: 21 jaar.
    Karakter: Kim is vriendelijk, lief, behulpzaam, sportief, geconcentreerd, bazig tegen mensen die jonger zijn dan haar, overbezorgd over haar vrienden en familie.
    Foto+beschrijving: Kim is een mooie meid van 20 jaar oud met lichtblond haar en mooiere heldere lichtblauwe ogen. Haar volle lichtroze lippen passen mooi bij haar bleke huid. Kim heeft echt extreem lange benen die erg dun zijn. Kim's postuur is van slank tot mager.
    Afkomst: Nederlands
    Supporter van welk land: Nederland
    Titel: Can I Ask You Some Bad Things?

    Geloof me, ik wil deze rol echt heel graag!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hihi, oke, schattig =3

    :9~(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hee, ff voor de duidelijkheid, de rol die ik heb opgegeven ben ik dus gewoon maar dan in de toekomst en met een veranderd karakter 8D


    Life is hard and then we die

    waza, even team overleg hoor jongens =3


    Big girls cry when their hearts are breaking