• Hee,
    ik was al tijden op zoek naar een leuk nieuw kapsel, echt iets dat typisch bij mezelf past. Even een paar voorbeeldjes van wat ik al heb gehad: Xtreem lang, heeeel erg gekruld, gouden highlights, boblijn enz. Die aparte kapsels daar ben ik echt blij mee. Dus 2 dagen terug, ik had net mijn haren gewassen en deed ik voor de lol vlechtjes in. Maarja toen ik ging slapen was ik ze vergeten uit te doen. Dus ik word wakker zie die dinen nog zitten en doe ze snel uit. Loop naar de spiegel kijk en... Het stond me eigenlijk helenmaal geweldig! Daar ben ik nu echt blij mee! Dit doe ik dus voortaan iedere aanvond! ;p

    Hebben jullie ook wel eens een ongelukje dat uit komt als een groot geluk?

    Ik krul mijn haar met mijn stijltang (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik wou mn haar rood hebben, maar het werd net zo oranje als dat haar van Hayley Williams, maar het stond me wel vet :').
    Al het rare haar staat mij best leuk :')


    I don't need words to feel those lips.

    Ja! Ik had mijn sleutels bij mijn pa z'n tas gelegd. Hij dacht dat het zijn sleutels waren (mijn fiets sleutels zaten er ook in)
    En ik dacht dat ik ze bij mijn tas had gelegd dus ik zoek en zoek en vond niks ik moest snel uit huis en ging rennend naar school. Maar toen ik naar de fietspad keek waar ik altijd reed zag ik dat er een file was en dat er veel mensen gewond raakten ambulance was er en zo.
    Dus wat was ik die dag BLIJ!!!!!
    Dat noem je pas GELUK!!!!!!!
    XN

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 14:13 ]

    SweetLady123 schreef:
    Ja! Ik had mijn sleutels bij mijn pa z'n tas gelegd. Hij dacht dat het zijn sleutels waren (mijn fiets sleutels zaten er ook in)
    En ik dacht dat ik ze bij mijn tas had gelegd dus ik zoek en zoek en vond niks ik moest snel uit huis en ging rennend naar huis. Maar toen ik naar de fietspad keek waar ik altijd reed zag ik dat er een file wa en dat er veel mensen gewond raakten ambulance was er Enzo.
    Dus wat was ik die dag BLIJ!!!!!
    Dat noem je pas GELUK!!!!!!!
    XN

    Springbreak schreef:
    (...)
    Je pakt zegmaar plukken droog/nat (maakt niet uit ik doe het altijd met droog haar) haar. En die draai je zegmaar in. Dus gewoon draaien zodat het zo'n soort staart is alleen dan ingedraaid. Dat doe je met alle plukken en die zet je dan vast in een staart. -oké je zal er wel niets van snappen want het is bijna niet uit te leggen. maar ik kan er wel een foto van maken met wat ik met dat indraaien bedoel.-

    ook seffie wil dat trucje eens proberen :Y)

    Springbreak schreef:
    (...)
    Je pakt zegmaar plukken droog/nat (maakt niet uit ik doe het altijd met droog haar) haar. En die draai je zegmaar in. Dus gewoon draaien zodat het zo'n soort staart is alleen dan ingedraaid. Dat doe je met alle plukken en die zet je dan vast in een staart. -oké je zal er wel niets van snappen want het is bijna niet uit te leggen. maar ik kan er wel een foto van maken met wat ik met dat indraaien bedoel.-

    Graag (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!