• Zoals de titel het al zegt.
    ik ben totaal in shock, niet normaal, mijn benen zien blauw, ik herriner mij enkel de crash nog. Ik had dood kunnen zijn, ik heb de dood letterlijk in de ogen gekeken. Ik zal het eens uitleggen.

    Dus ik ging met mijn nicht en schoonneef naar de blackout een dancing bij mij in de buurt, maar ik moest eerst even een paar dvd's binnendoen bij de videotheek. we reden maar 50 ofzo tot plots er een auto over de 90 reed in een zone 30. wij zagen hem niet eens aankomen, toen we vorbij de afrit reden, We hebben hem ontweken maar hebben hem nog geraakt aan de achterkant. Die auto is totaal loss, en de onze is er enkel blikschade vanvoor. Mijn nicht die vanvoor zat heeft haar gordel in haar maag gekregen , mijn schoonneef heeft een brandwonde van de gordel in zijn nek, en mijn benen zaten klem. Ik werd lichtjes hysterisch , maar mijn nicht heeft ervoor gezorgd dat ik net niet in shock ging. de bestuurder van de andere auto ligt in het ziekenhuis, hij had zijn gordel niet aan. Die bestuurder blijk dan nog een agent te zijn.

    Nu lig ik hier mooi met twee onderbenen vol blauwe plekken, en ijszakken op mijn benen. Ik kan bijna niet stappen. Als het morgen niet beter is moet ik van de agenten naar spoed gaan, een volledig onderzoek. Ik hoop dat het opgezwollenheid en de blauwe plekken tegen eind volgende week weg is want dan moet ik naar een fuif gaan waar mijn crush is.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 0:45 ]

    Omg, volgens mij zou ik ongeveer net hetzelfde reageren als jij. En de andere bestuurder een agent? Damn, volgens mij gaat hij er ook niet goed vanaf komen dan. Veel beterschap in ieder geval - of toch zoiets natuurlijk (: -


    MUSIC && FASHION

    Beterschap en sterkte Ö


    dream, dare, fly!

    Ik hoop voor je dat het morgen alweer wat beter is! Het klinkt echt eng. Beterschap en sterkte ermee! ;o

    Wat de.. een agent? Die gast moet ontslagen worden! Wat erg voor je meisie! Heel veel sterkte!


    Life is hard and then we die

    Aah zo kut ;s Sterkte !


    Keep on smiling

    Predictable schreef:
    Ik hoop voor je dat het morgen alweer wat beter is! Het klinkt echt eng. Beterschap en sterkte ermee! ;o


    your eyes are like stars in the night.

    Ik leef met je mee..
    Maar nu kan je toch de hele tijd op Quizlet?
    AHHAHAH
    Oké XJes
    En nog beterschap van mij
    XN

    PUKKELxDING schreef:
    Wat de.. een agent? Die gast moet ontslagen worden! Wat erg voor je meisie! Heel veel sterkte!


    .

    Wow, wat erg. Ik heb ook twee jaar geleden een auto-ongeluk gehad en ik raakte ook helemaal hysterisch, ik had toen bijna een jaar last van normaal ademen omdat die gordel echt heel hard in mijn long kwam.


    *~* Proud Luxury *~*

    Ja, die vent is zijn job voorgoed kwijt en moet maar iets anders gaan zoeken :Y)


    All was well.

    Predictable schreef:
    Ik hoop voor je dat het morgen alweer wat beter is! Het klinkt echt eng. Beterschap en sterkte ermee! ;o

    Omg, dat moet echt vreselijk zijn! Veel beterschap! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ogh meisje toch wil je misschien sokjes van oma zagmir ?? Je laat die arme voetjes nog niet dood vriezen ??? :S:8(dance)

    Jeetje dat is wel erg! Sterkte (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Wat de.. een agent? Die gast moet ontslagen worden! Wat erg voor je meisie! Heel veel sterkte!