• De stelling van vandaag luidt:
    Nederland moet weer terug naar de Gulden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Nee! Als je dan BV in spanje op vakantie bent om te relaxen zit je weer in de stess over je geld! En geld omrekenen kost ook geld! En dit is gewoon veel handiger! Dus... ONEENS! Met de gulde terug keren haal je niks uit, het is nog verwarrend ook!

    Grapje.


    History is not hatred.

    Goliath schreef:
    Grapje.

    wat grapje???

    Waarom? Ik zie het nut er niet van in...? En binnen Europa hoef je dan niet steeds van munt te veranderen ^^


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    oneens


    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

    Predictable schreef:
    Nee, iedereen is hier al aan gewend. Als je het nu weer terugzet, zorgt het bij de meeste mensen alleen maar voor verwarring.


    .

    Matix schreef:
    Waarom? Ik zie het nut er niet van in...? En binnen Europa hoef je dan niet steeds van munt te veranderen ^^

    ehm in sommige landen nog wel :X

    Dat zou op een aantal punten wel beter zijn. Want door sommige landen word de euro enorm omlaag gehaald in de waarde. En al zou Nederland nog gewoon een eigen valuta hebben, zouden wij ook niet in die financiële crisis van dat land worden meegetrokken. Kijk maar als voorbeeld naar Griekenland.
    Maar als je op vakantie gaat, dan is het wel handig dat er maar één valuta is. En dat het Europa meer als één geheel maakt. Maar dat is meer voor de Europeanen makkelijker, maar wie zegt dat dat voor een land gemakkelijker is?
    Conclusie; Voor het belang van het eigen land, ben ik het er mee eens. Als bewoner van het land, ben ik het er mee oneens.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 9:54 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 9:54 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Oneens, Euro's vind ik gewoon makkelijker.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 11:03 ]

    Portugal schreef:
    Nee, de euro is veel handiger. Zo hoef je tenminste niet iedere keer van munt te veranderen als je in een ander land, binnen Europa, bent.


    All this dampness is damp.

    Oneens. Iedereen is nu gewend aan de euro, en het is wel handig dat je niet steeds van munt hoeft te wisselen als je naar een land binnen de EU gaat. En de economie zal nog verder in elkaar klappen als we teruggaan naar de gulden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    JoJudicious schreef:
    Dat zou op een aantal punten wel beter zijn. Want door sommige landen word de euro enorm omlaag gehaald in de waarde. En al zou Nederland nog gewoon een eigen valuta hebben, zouden wij ook niet in die financiële crisis van dat land worden meegetrokken. Kijk maar als voorbeeld naar Griekenland.
    Maar als je op vakantie gaat, dan is het wel handig dat er maar één valuta is. En dat het Europa meer als één geheel maakt. Maar dat is meer voor de Europeanen makkelijker, maar wie zegt dat dat voor een land gemakkelijker is?
    Conclusie; Voor het belang van het eigen land, ben ik het er mee eens. Als bewoner van het land, ben ik het er mee oneens.

    daar had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht, maar je hebt wel gelijk!

    ONEEENS!
    ik ben dit nu gewend
    en het is best makkelijk om in het buitenland waar ze ook euro's hebben niet om te hoeven wisselen. Fuck de guldens (:
    Dankje ;D


    They call me dr. phil

    Portugal schreef:
    Nee, de euro is veel handiger. Zo hoef je tenminste niet iedere keer van munt te veranderen als je in een ander land, binnen Europa, bent.


    Tenzij je naar Engeland gaat -.-'


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.