• Dus ik moet mijn stuk gaan schrijven als Springbreak die van haar afheeft, dan weet ik hoe ik moet beginnen en eindigen toch? :'D
    Me likes. :9~

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Yeuh,hoofdstuk 70.Man,dat gaat láánggg duren.Ghehe.:Y)

[ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 19:06 ]

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Wanneer is H2 klaar? Dan kunnen we namelijk verder.
    Het is een beetje lullig voor iedereen om steeds op iemand te wachten enzo..

make cake, not war

Dit gaat een oneindig verhaal worden. Aangezien je 1 weeek er voor krijgt. En als het dan ook een week duurt. Er zijn zo'n ongeveer honderd mensen, dus honderd weken. Dus heel veel maanden. Dus oneindig.

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Oeewww suuper veat!
    Ik wil ook meedoen!
    cheesecake

Life is a bitch and then we die, su lets just fuck the whole world(: once a Belieber always a Belieber

Denmark schreef:
    Dit gaat een oneindig verhaal worden. Aangezien je 1 weeek er voor krijgt. En als het dan ook een week duurt. Er zijn zo'n ongeveer honderd mensen, dus honderd weken. Dus heel veel maanden. Dus oneindig.

Ik moet lekker 88 weken gaan wachten? Onhaalbaar.:X Dan ben ik onderhand al 50. (krul)

*insert philosophical cringe expression here*

ik doe ook wel mee

"Ignite, my love. Ignite."

Anarchist goes Shade.

I am an idiot, I move.

jaj, zet mij erbij :D

Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

Ik wil ook wel meedoen.
    Ik vind het echt een goed idee.

We are only a moment.

Het lijkt me wel leuk om mee te doen, maar moet je dan ook in het boek schrijven of niet?

Some people believe in God, I believe in music. Some people pray, I turn up the radio.

Caithlyn schreef:
    (...)
    Ik moet lekker 88 weken gaan wachten? Onhaalbaar.:X Dan ben ik onderhand al 50. (krul)

Daarom. Misschien moeten we de tijd verkleinen?!

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Reventon schreef:
    (...)
    Ik snap wat je bedoelt. Hoeveel stel je voor te verkleinen ?

In principe kan iedereen toch al beginnen aan zijn/haar hoofdstuk... als je een verhaal idee hebt kun je het al helemaal uitschrijven, alleen het begin van het hoofdstuk met de vindplaats van het boek laat op zich wachten?

Ironhide schreef:
    (...)

In principe kan iedereen toch al beginnen aan zijn/haar hoofdstuk... als je een verhaal idee hebt kun je het al helemaal uitschrijven, alleen het begin van het hoofdstuk met de vindplaats van het boek laat op zich wachten?

Je kan nog niet beginnen, omdat je vindplaats afhangt van degene die het hoofdstuk voor jou schrijft. Ik kan niet beginnen aan een hoofdstuk als ik het begin niet weet.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

BLIND schreef:
    (...)
    Je kan nog niet beginnen, omdat je vindplaats afhangt van degene die het hoofdstuk voor jou schrijft. Ik kan niet beginnen aan een hoofdstuk als ik het begin niet weet.

nee maar goed, ik weet mijn personage al wel en zijn/haar 'verhaal' ook al wel, mijn verhaal word ook niet anders als ik de vindplaats van het boek weet.

Reventon schreef:
    (...)
    Ik snap wat je bedoelt. Hoeveel stel je voor te verkleinen ?

Misschien 5 dagen of een week? Anders komen de mensen pas na heel veel weken pas aan de beurt, en dat is natuurlijk jammer.