• Dus ik moet mijn stuk gaan schrijven als Springbreak die van haar afheeft, dan weet ik hoe ik moet beginnen en eindigen toch? :'D
    Me likes. :9~

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Ik vind 't echt een heel origineel idee! Mag ik ook een hoofdstuk schrijven?
    Ps: Hoop wel dat ik neit moet schrijven als ik net op vakantie ben xD

[ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 16:02 ]

Live life limitless.

Kalona schreef:
    (...)Ik hoop dat ik binnen 4/5 weken aan de beurt ben, want daarna ben ik op vakantie :9~

Ik denk dat je dan nog niet aan de beurt bent eigenlijk. want je mag er max. ander halve week over doen. En er zijn er nu nog 53 voor je. Dus ze het zo zelfs nog een jaar kunnen duren bij wijze van spreken.
    Zelfs als iedereen er 1 dag over doet, haal je het nog niet. Dus misschien als je terug van vakantie komt. :)

Tom and Georg could write a bad romance.

HeroineBill schreef:
    (...)
    Ik denk dat je dan nog niet aan de beurt bent eigenlijk. want je mag er max. ander halve week over doen. En er zijn er nu nog 53 voor je. Dus ze het zo zelfs nog een jaar kunnen duren bij wijze van spreken.
    Zelfs als iedereen er 1 dag over doet, haal je het nog niet. Dus misschien als je terug van vakantie komt. :)

wow ja ;o
    en als die dan op vakantie ofzo is, duurt het nog langer x_x

NewZealand schreef:
    (...)
    wow ja ;o
    en als die dan op vakantie ofzo is, duurt het nog langer x_x
    Hahaha xD Ik stel voor dat je meldt dat je op vakantie bent als je bijna aan de beurt bent, want dan kunnen andere mensen worden voorgelaten (:

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Lijkt me leuk...
    XN

Kalona schreef:
    (...)Hahaha xD Ik stel voor dat je meldt dat je op vakantie bent als je bijna aan de beurt bent, want dan kunnen andere mensen worden voorgelaten (:

Ik ga sowieso niet op vakantie, dus dat probleem heb ik gelukkig niet (:

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

gna zet je mij ook nog even op de lijst ;)

#WWED - What Would Emma Do?

Miauw schreef:
    (...)
    Ik ga sowieso niet op vakantie, dus dat probleem heb ik gelukkig niet (:

Ben ik niet de enige die niet op vakantie gaat. (:

HeroineBill schreef:
    (...)

Ben ik niet de enige die niet op vakantie gaat. (:

ik ga ook niet op vakantie, dus ja :')

maar ik ben toch pas nummer 53 dus het duurt nog wel even voor mijn beurt is (A)

Ik doe ook mee ;D

You’re falling into history.

Ik doe ook mee hoor. Dus hierbij kan je het vraagteken achter mijn naam weghalen :Y)

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik had een vraag. Hoeveel woorden mag je stukje eigenlijk maximaal zijn? Want er staat wel meer als 500. maar niet hoeveel het er uiterlijk mogen zijn. (:

Reventon schreef:
    (...)
    Dat maakt idd niet uit (:

Oh oke dan. (:

Ik doe ook mee ^^ !

Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

Nog 1 en dan zitten we al aan de 60..(: