• Ik heb vakantie, dus té veel vrije tijd.


    Alysse is een negentien jarige studente die op uitwisseling word gestuurd naar het prachtige WK. Het meisje waarmee zij ruilt blijkt het zusje te zijn van Zuid- Afrikaanse speler Tsepo Masilela. Ze raakt al gauw bevriend met hem en hij regelt voor haar dat ze mee kan naar het WK om hem te supporten, maar eenmaal daar leert de knappe Alysse een aantal andere voetballers kennen die haar doen afleiden van haar enige vriend.

    Rollen:
    Beste vriendin: Lyrics, Reckless (ook vriendinnetje van Afellay) + Charissa.
    Vriendinnen: Carcass, Guitarsolo (moetzelfmaarevenkijkenwiensvriendinnetjezewilzijn) Denmark (vriend), Italie.
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Argentina
    Vriendinnetje Fernando Torres: Springbreak.
    Hondje van Torres: Alysse
    Verloofde van die ene met die moeilijke naam en Iker Casillas: Riddikulus.
    Vriendinnetje van Messi + Vriendin Alysse: Ambibambi aka Casanova (krul)
    Vriendinnetje Gregory van der Wiel: Iriisxx
    Vriendinnetje Dirk Kuijt: Luxury
    Vriendinnetje van Robin van Persie: Damonisme.
    Gewone vriendin hoofdpersoon & Vriendinnetje Maarten Stekelenburg.: Griekenland



    Vriendinnetje/verloofde/vrouw van een voetballer
    Zelf verzonnen rol.
    Je mag iedere voetballer kiezen, behalve Cristiano Ronaldo, die is bezet door mij haha.

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Supporter van:
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto:
    Karakter:
    Extra:
    Titel?


    De beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 9:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Guitarsolo schreef:
    He, ik heb een hema bon. Ik ga het missen, want ik moet mee naar Alkmaar. -scheld-


    Oh, dan ben ik gelukkig niet de enige die het moet missen.
    ik vind het alleen zo stom dat ik het dan van andere mensen te horen krijg, want ik ga het opnemen.
    En als andere het dan tegen me gaan zeggen is het nietmeer leuk om die wedstrijd te kijken weetjewel.


    Smiling but close to tears.

    En nu gelieve mijn topic niet meer onderkladden haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    En nu gelieve mijn topic niet meer onderkladden haha. (krul)


    Sorry porry. (nerd)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Sorry porry. (nerd)

    Geeft nieeet (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Geeft nieeet (krul)


    Het is gewoon zo dat al jouw topics gezellig en geniaal zijn.:9~ En begin nou maar met het verdelen van de rollen, heb geen nagels meer over. (cat)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Het is gewoon zo dat al jouw topics gezellig en geniaal zijn.:9~ En begin nou maar met het verdelen van de rollen, heb geen nagels meer over. (cat)

    Begin maar alvast aan je teennagels (krul) omg doe maar niet haha. Oveeeeer een half uur misschien. :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Begin maar alvast aan je teennagels (krul) omg doe maar niet haha. Oveeeeer een half uur misschien. :9~


    Jezus dat duurt nog facking lang. Als mijn ma wakker wordt en erachter komt dat ik nog steeds achter de laptop zit ben ik de pineut. (krul)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Jezus dat duurt nog facking lang. Als mijn ma wakker wordt en erachter komt dat ik nog steeds achter de laptop zit ben ik de pineut. (krul)

    Nooooou D: Je zet me onder druuuu-huuk. D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Verloofde Fábio Coentrão [Omdat ik die wel grappig vind] of Iker Casillas, kies zelf maar (:
    Naam: Amora
    Achternaam: Russo
    Leeftijd: 21
    Afkomst: Italiaans
    Supporter van: Italië & Portugal & Spanje
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: Amora! Amora heeft lange rode haren tot iets onder haar schouderbladen. Ze heeft grote lichtbrauwe ogen en een paar sproetjes onder haar ogen. Ze heeft zachtroze lippen en ze draagt graag grote opvallende oorbellen. Ze is slank en lang gebouwd en draagt het liefst kleedjes en korte shortjes.
    Karakter: Amora is een rustig meisje dat voor iedereen het beste wil. Ze houdt niet zo zeer van voetbal hoewel ze wel iedere keer naar haar verloofdes matchen gaat kijken. Amora legt niet zo gauw nauwe banden omdat de sterkste band die ze ooit had brut verbroken werd door een natuurramp. Amora houdt veel van kinderen en wil zo snel mogelijk kinderen. Ze heeft een hekel aan slecht weer en ze straalt altijd als de zon schijnt of het lekker warm is. Amora houdt zeer veel van dieren en met het geld dat ze verdient met haar modellenwerk steunt ze het WWF
    Extra: Amora's tweelingzus stierf toen ze twaalf waren door een aardbeving. Amora draagt een ketting met Lave's foto erin.
    Titel? 'Live the game'

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 18:52 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Riddikulus schreef:
    Rol: Verloofde Cristiano Rolando
    Naam: Amora
    Achternaam: Russo
    Leeftijd: 22
    Afkomst: Italiaans
    Supporter van: Italië & Portugal
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: Amora! Amora heeft lange rode haren tot iets onder haar schouderbladen. Ze heeft grote lichtbrauwe ogen en een paar sproetjes onder haar ogen. Ze heeft zachtroze lippen en ze draagt graag grote opvallende oorbellen. Ze is slank en lang gebouwd en draagt het liefst kleedjes en korte shortjes.
    Karakter:
    Extra:
    Titel?
    De rest komt seves, x]

    Voor je de rest in vult, ik ben vergeten dat Ronaldo wél bezet is. Sorry (krul) maar je mag natuurlijk nog iedere andere voetballer.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Voor je de rest in vult, ik ben vergeten dat Ronaldo wél bezet is. Sorry (krul) maar je mag natuurlijk nog iedere andere voetballer.

    Is Torres nog vrij ?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hahah, Rose. Je kan hem niet in al je verhalen voor jezelf houden :3


    SLOAN.

    Portugal schreef:
    (...)
    Nooooou D: Je zet me onder druuuu-huuk. D:


    Dat is ook de bedoeling.


    we've only said goodbye with words

    Guitarsolo schreef:
    Hahah, Rose. Je kan hem niet in al je verhalen voor jezelf houden :3

    Jawel junge, ik wil best een andere voetballer maar dan vind ik het vreselijk om hem met een ander te schrijven haha. En ook om hem met een ander te lezen.

    @Riddikulus.
    Ja maar er willen er nog twee voor Torres dus als je een andere lekkere voetballer weet dan is het denk ik slimmer als je voor die gaat. Maar anders mag je natuurlijk nog altijd voor Torres proberen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je mag van mij voor Kjaer gaan, of voor Cesc die is ook leuk haha. Ik wil concurentie, en dan winnen (6)


    SLOAN.