• Ik heb vakantie, dus té veel vrije tijd.


    Alysse is een negentien jarige studente die op uitwisseling word gestuurd naar het prachtige WK. Het meisje waarmee zij ruilt blijkt het zusje te zijn van Zuid- Afrikaanse speler Tsepo Masilela. Ze raakt al gauw bevriend met hem en hij regelt voor haar dat ze mee kan naar het WK om hem te supporten, maar eenmaal daar leert de knappe Alysse een aantal andere voetballers kennen die haar doen afleiden van haar enige vriend.

    Rollen:
    Beste vriendin: Lyrics, Reckless (ook vriendinnetje van Afellay) + Charissa.
    Vriendinnen: Carcass, Guitarsolo (moetzelfmaarevenkijkenwiensvriendinnetjezewilzijn) Denmark (vriend), Italie.
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Argentina
    Vriendinnetje Fernando Torres: Springbreak.
    Hondje van Torres: Alysse
    Verloofde van die ene met die moeilijke naam en Iker Casillas: Riddikulus.
    Vriendinnetje van Messi + Vriendin Alysse: Ambibambi aka Casanova (krul)
    Vriendinnetje Gregory van der Wiel: Iriisxx
    Vriendinnetje Dirk Kuijt: Luxury
    Vriendinnetje van Robin van Persie: Damonisme.
    Gewone vriendin hoofdpersoon & Vriendinnetje Maarten Stekelenburg.: Griekenland



    Vriendinnetje/verloofde/vrouw van een voetballer
    Zelf verzonnen rol.
    Je mag iedere voetballer kiezen, behalve Cristiano Ronaldo, die is bezet door mij haha.

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Supporter van:
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto:
    Karakter:
    Extra:
    Titel?


    De beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 9:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Nou Samira wil die maar die krijgt ze pas als ze gaat schrijven aan 11'06'10-11'07'10. (krul)


    Haha oke ^^ Dan blijf ik welbij vriend van hoofdpersoon (krul) Maar als Samira niet verder schrijft wil ik hem wel (nerd)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ahaha, je hebt me er al bij gezet. Wat ben ik toch weer voorspelbaar (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Rol: Vriendin van Gregory van der Wiel.
    Naam: July
    Achternaam: Zomer
    Leeftijd: 18
    Afkomst: Nederlandse moeder, Braziliaanse vader.
    Supporter van: Nederland en Brazilie
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: July: http://images2.fanpop.com/image/photos/9700000/Burberry-Spring-2010-Campaign-Photo-Shoot-emma-watson-9751161-1282-722.jpg .
    July heeft een licht getinte huid. Ze heeft donker blond, licht bruin haar tot iets onder haar schouders. Haar ogen zijn bruin van kleur. Ze heeft een mooi figuur en heeft een normale lengte van 1.60
    Karakter: July is een erg lief, sociaal meisje. Ze is betrouwbaar, geduldig, leergierig en behulpzaam. Het is een echt meisje meisje en heeft graag een meidenavondje met haar vriendinnen. July is zegt vaak wat zij denkt, trekt rare maar leuke situaties aan en weet zichzelf altijd weer in de problemen te werken waar andere altijd weer om kunnen lachen.
    Ze heeft veel vrienden en kan het met iedereen altijd wel vinden.
    Extra: July speelt zelf net zoals haar vriend, voetbal. Ze doet een opleiding voor journalistiek.
    Titel? –don;t know :$-

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 21:09 ]


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Haha oke ^^ Dan blijf ik welbij vriend van hoofdpersoon (krul) Maar als Samira niet verder schrijft wil ik hem wel (nerd)

    Okay haha. Dan geef ik haar de tijd tot morgen 12.00 's middags en daarna is de rol van jou. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Vriendin Lionel Messi + vriendin Alysse, 8D
    Naam: Amber
    Achternaam: Martins
    Leeftijd: 24
    Afkomst: Engelse, met Spaanse moeder.
    Supporter van: Argentinaaaaaa! *zingt*
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: Amber heeft lang blond haar dat tot halverwege haar rug valt. Ze heeft een rond gezicht en olijfgroene ogen. Draagt vaak groene/blauwe/bruine kleding.
    Karakter: Amber is een wispelturig persoon. Ze mag er dan misschien vrij lief en onschuldig uitzien, dat is ze totáál niet. Maak haar niet kwaad, want dan heb je kans dat je een gebroken arm, been of iets anders te pakken hebt. Tegen mensen in het algemeen is ze vrij sociaal, en tegenover haar vrienden en Leo is ze loyaal en zo trouw als -Woef, haha- een hond.
    Extra: Dat ketting-verhaal. Jwz.
    Titel? Live the game had ik gezegd, geloof ik o-o


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    Ahaha, je hebt me er al bij gezet. Wat ben ik toch weer voorspelbaar (nerd)

    Niet voorspelbaar gewoon eh, cool hha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Okay haha. Dan geef ik haar de tijd tot morgen 12.00 's middags en daarna is de rol van jou. :3


    Haha dankje ^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Sweet Distraction.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wat leuk, Jacoby heeft een rol. (die foto was wel een beetje eng)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Wat leuk, Jacoby heeft een rol. (die foto was wel een beetje eng)

    Portugal: Inderdaad haha. (krul)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 10:44 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Loser. ^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik typte gewoon Jacoby in, en toen kwam dat, nouja fail (dance)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Italy schreef:
    Loser. ^^

    Losers gaan de wereld overheersen hoor. (krul)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rol: Vriendinnetje Dirk Kuijt
    Naam: Kim
    Achternaam: Lefèvre
    Leeftijd: 20 jaar.
    Afkomst: Half Nederlands en half Frans.
    Supporter van: Nederland
    Uiterlijk: Kim is een mooie meid met lang steil lichtblond haar en lichtblauwe ogen. Kim heeft een slank tot mager postuur en heeft redelijke lange benen die mooi glad en dun zijn. Kim heeft lichtroze lippen die mooi vol en groot zijn en die mooi zijn bij een grote glimlach.
    Karakter: Kim is een meisje dat zich erg verdiept in mode. Ze is spontaan en erg vriendelijk, maar als iemand haar een compliment geeft dan word ze echt heel erg verlegen. Kim is niet dol op dieren, maar honden en vogels vind ze wel erg mooi. Kim is lief, vriendelijk, verlegen, soms wat overbezorgd over haar familie en vrienden, en ze is erg behulpzaam, maar soms kan Kim heel arrogant reageren.
    Extra: Kim is kapster en weet echt alles af van de nieuwste modetrends. Ze weet alles van mode af en voordat ze kapster werd heeft ze in een parfumerie gewerkt. Kim gaat naar alle wedstrijden toe die Dirk Kuijt speelt. Als Dirk in het veld geblesseerd raakt of pijn heeft, dan raakt Kim volledige in paniek want ze is nogal overbezorgd. Dirk Kuijt is sinds kort de vriend van Kim en hij is ook de enige die weet dat Kim een navelpiercing heeft. Kim is meerdere malen gevraagd als model maar ze wilt haar leven als kapster niet opgeven.
    Titel: New Country.


    *~* Proud Luxury *~*

    ImNotOkay > Italie


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!