• Ja, de titel is duidelijk genoeg en dit geld dus voor jullie allemaal. Niet alleen de crew, maar voor alle users.

    Zoals de meeste van jullie weten werk ik me soms nogal in rare/stomme/idiote/achterlijke situaties die voor anderen misschien ondenkbaar en volkomen ongeloofwaardig zullen zijn. Maar toch, als ik mijn ei kwijt moet zijn jullie er altijd om te luisteren.

    Dus bij deze; Dankjulliewel dat jullie altijd allemaal zo ontzettend lief zijn. En dan niet alleen naar mij, maar naar iedereen die jullie op dit forum helpen. Jullie moesten eens weten wat een paar lieve woorden wel niet allemaal kunnen doen als je je ontzettend rot voelt!

    En ja ik heb goede zin, en ja ik ben in een topicbui.. Maar omdat niemand dit eigenlijk vaak genoeg zegt -kan sowieso niet vaak genoeg gezegd worden!!- : Jullie zijn schatjes!

    Vaak is het zo dat jullie de meeste van de users nog nooit ontmoet hebben, gezien of misschien zelfs gesproken maar toch willen jullie altijd helpen.

    Dit vind je niet zo vaak of fora en ik vind dit echt speciaal, dus daarom wilde ik jullie er even bewust van maken hoe lief jullie allemaal kunnen zijn (krul).

    <3

    xx


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet dat ik een schatje ben. :Y)

    Haha, nee, dit topic is echt heel erg liefig! <3

    Prodigy schreef:
    Ik weet dat ik een schatje ben. :Y)

    Haha, nee, dit topic is echt heel erg liefig! <3
    Ghehe ja dat ben je ook <3(flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Naahw en we zullen er altijd voor je zijn hoor :'D


    I don't need words to feel those lips.