• Ja, de titel is duidelijk genoeg en dit geld dus voor jullie allemaal. Niet alleen de crew, maar voor alle users.

    Zoals de meeste van jullie weten werk ik me soms nogal in rare/stomme/idiote/achterlijke situaties die voor anderen misschien ondenkbaar en volkomen ongeloofwaardig zullen zijn. Maar toch, als ik mijn ei kwijt moet zijn jullie er altijd om te luisteren.

    Dus bij deze; Dankjulliewel dat jullie altijd allemaal zo ontzettend lief zijn. En dan niet alleen naar mij, maar naar iedereen die jullie op dit forum helpen. Jullie moesten eens weten wat een paar lieve woorden wel niet allemaal kunnen doen als je je ontzettend rot voelt!

    En ja ik heb goede zin, en ja ik ben in een topicbui.. Maar omdat niemand dit eigenlijk vaak genoeg zegt -kan sowieso niet vaak genoeg gezegd worden!!- : Jullie zijn schatjes!

    Vaak is het zo dat jullie de meeste van de users nog nooit ontmoet hebben, gezien of misschien zelfs gesproken maar toch willen jullie altijd helpen.

    Dit vind je niet zo vaak of fora en ik vind dit echt speciaal, dus daarom wilde ik jullie er even bewust van maken hoe lief jullie allemaal kunnen zijn (krul).

    <3

    xx


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb hetzelfde als jij D:
    -sorry, maar ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen.
    Maar ja, dit forum is als een toevluchtsoord als je steun nodig hebt. Een soort 24/7 psycholoog.

    aaaaah, graag gedaan and love you too <3


    -

    UNCOMMON schreef:
    Ik heb hetzelfde als jij D:
    -sorry, maar ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen.
    Maar ja, dit forum is als een toevluchtsoord als je steun nodig hebt. Een soort 24/7 psycholoog.
    Stiekem weet ik dat heel veel mensen dat hebben, daarom mag dat ook wel eens hardop gezegd worden ^^ (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oe en stiekem ben ik verliefd op dat meisje in het filmpje en ik vind haar zo schattig en het filmpje ook dus ik moest het gewoon even met jullie delen (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vind dit ook een speciaal forum.
    er zijn altijd wel mensen die je helpen, soms als je lacht en soms als je huilt!! ik ben hier zo ie zo niet al 2 jaar:P


    To The Stars Through Adversity

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Stiekem weet ik dat heel veel mensen dat hebben, daarom mag dat ook wel eens hardop gezegd worden ^^ (flower)

    ja, daar heb je wel gelijk in =3
    En hihi, dat meisje in dat filmpje is idd schattig ;D

    Lief lief (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Van hetzelfde [:


    Get back motherfuckerz'

    Dat wist ik al. (krul)
    Nee, lief dat je het even nog duidelijk zegt tegen iedereen. Dat mag zo eens in de tijd ook wel gedaan worden. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ben jij dan weer even lief dat je ons een hart onder de riem steekt met die woorden! (krul)

    Ich liebe dich auch! (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dankjewel, men! -voelt zich gewaardeerd- (flower)


    All was well.

    Dat ben ik echt helemaal met je eens :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aaaaahw Ik ben het helemaal met je eens!
    <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    JBM schreef:
    Dankjewel, men! -voelt zich gewaardeerd- (flower)
    Haha mooi zo, dat was ook de bedoeling :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahaha dat filmpje :Y) Als hier iemand lief is, dan ben jij 't wel *Slijm:9~*


    "I shut my eyes in order to see.'