• Xania Galiatsos is een jonge vrouw met een Griekse afkomst van maar liefst twintig jaar oud. Xania heeft een relatie gehad en die relatie is sinds kort beëindigd door nare omstandigheden. Xania heeft behoefte aan afleiding, en die vind ze. Ze besluit samen met haar vader naar Zuid-Afrika te gaan, waar in volle gang het wereldkampioenschap voetbal word gevierd. Verschillende landen over de hele wereld streden al voetballend tegen elkaar. Xania is een meisje dat niet echt belangstelling heeft voor voetbal, maar het helpt haar wel om aan andere dingen te denken dan aan haar ex-vriend. Maar dan raakt de Griekse voetballer Georgios Samaras in contact met Xania en begint de strijd. Georgios raakt stapelverliefd op Xania en kan haar niet uit zijn hoofd zetten. Hij zal en moet haar zo vaak zien als hij wilt.

    Wie zoek ik?
    Hoofdpersoon: Griekenland
    Verloofde van Cristiano Ronaldo: Portugal
    Vriendin van Sergio Ramos & later vriendin Xania: Argentina
    Vriendin van Keisuke Honda: LunaLight
    Vriendin van Robin van Persie: Damonisme
    Vriendin van Joe Hart: Maserati
    Vriendin van Fernando Torres: ImNotOkay
    DIT ZIJN DE ROLLEN VOOR EVEN. IK HEB DE GESCHIKSTE UITGEZOCHT EN ALS IK MEER NODIG HEB, VOEG IK DIE ER LATER MISSCHIEN NOG AAN TOE

    Wat moet ik weten?
    Naam:
    Afkomst:
    Geboorteplaats:
    Woonplaats:
    Uiterlijke kenmerken + foto:
    Karaktereigenschappen [uitgebreid]:
    Extra [Zoals hobby's]:
    Titel voor het verhaal:


    Alles is verplicht om in te vullen want anders krijg je geen rol.
    En de eisen voor de foto en naam: Ik moet kunnen zien uit welk land je komt. Dus het liefst een plaatje van iemand met een T-shirt aan met de vlag van je land erop. En als je een Spaanse afkomst hebt, bijvoorbeeld Spaanse naam.


    WK liefde (krul)
    Ik kiest niet de eerste die zich aanmeld maar gewoon simpelweg de beste!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 12:02 ]

    Guitarsolo schreef:
    Ik wil Kjaer, maar ben te lui om dit in te vullen, dus is het heel erg als ik het snel doe?
    Naam: Savannah Black
    Afkomst: Spaans.
    Geboorteplaats: Madrid - het spaanse paleis- Savannah is een spaanse prinses, al wil ze dat aan niemand vertellen. Ze is een goede vriendin van Torres.
    Woonplaats: Chicago, New york, de hele wereld. Savannah tourt met haar band rond de wereld
    Uiterlijke kenmerken + foto: Savannah is een meisje met zwart haar en blonde plukken erin, ze heeft een lichte huid, ondanks het feit dat ze uit Spanje komt.
    Karaktereigenschappen [uitgebreid]: Savannah kan driftig worden als iets helemaal verkeerd gaat, en ze houd niet van liegbeesten, die scheld ze de houd vol. Savannah is wel vriendelijk voor haar vrienden, en super creatief volgens haar vriendje Simon. Savannah kan ook goed gitaar spelen.
    Extra [Zoals hobby's]: Savannah houd van schaatsen tekenen, gitaar spelen, en heeft een tatoo van een hondje op haar pols staan :3
    Titel voor het verhaal: He is so that into you.


    Jij mag Kjaer nu wel :) Ik bedenk vanmiddag een andere leuke rol. Wat zijn we aardig voorelkaar.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Waneer ga je de rollen verdelen :Y)?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Robin van Persie! :9~

    Naam: Katherine Salvatore
    Afkomst: Italië
    Geboorteplaats: Venetië
    Woonplaats: Venetië
    Uiterlijke kenmerken + foto: klik - Lang stijl bruin haar, bruine ogen, en een getinte huid.
    Karaktereigenschappen [uitgebreid]: Katherine is erg gesteld op Voetbal maar doet er niet meer aan sinds een erge Blessure. Ze kan verlegen overkomen, en is begripvol naar anderen toe. Haar droom is om ooit een beroemde profvoetballer te ontmoeten!
    Extra [Zoals hobby's]: Paardrijden & Dansen.
    Titel voor het verhaal: Love at First sight.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Vriendin Sergio Ramos & later vriendin Xania
    Naam: Celia 'Honey' Raquel Rivera Sanchez
    Afkomst: Spaanse.
    Geboorteplaats: Barcelona
    Woonplaats:Barcelona, maar Sergio wil eigenlijk dat ze bij hem in Madrid komt wonen.
    Uiterlijke kenmerken + foto: Celia Celia is 1.70 lang en slank. Ze draagt graag korte broeken en jurkjes. Ze heeft groenblauwe ogen en lang steil bruin haar.
    Karaktereigenschappen [uitgebreid]: Celia is altijd wel in voor een feestje. Ze is spontaan en open en zegt wat ze denkt. Daar is natuurlijk niet iedereen blij mee. Celia kan zich ook helemaal afsluiten van de buitenwereld, bijvoorbeeld als ze ergens mee bezig is. Ze staat altijd voor haar vrienden klaar en komt ook altijd voor ze op. Celia is niet op haar mondje gevallen en kan dan ook behoorlijk fel zijn. Ze weet wanneer ze stil moet zijn, en is dat dan ook. Ze troost iemand meestal zonder te weten wat er nu echt aan de hand is.
    Extra [Zoals hobby's]: Celia heetf een katje, Diablo, waar ze heel erg veel van houdt. Verder heeft ze een voorliefde voor alles wat met water te maken heeft; zeilen, surfen, zwemmen, duiken op het strand liggen, want dat is dicht bij de zee.
    Titel voor het verhaal:
    I just wanna be with you.
    Winner takes it all.
    Head over heels.
    Plastic hearts.
    Love is just a dirty little word.
    I can see your faded halo.
    -oké, dit suckt-


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Naam: Jacoby
    Achternaam: Burnley
    Geboorteplaats: London
    Woonplaats: London
    Leeftijd: 19
    Afkomst: England
    Supporter van: Engeland
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto:
    Jacoby heeft zwart punk emo haar. Het staat overal heen en hij heeft veel tattoos. Hij heeft bruine ogen, en draagt ook vaak zwarte kleren. Hij heeft een klein sikje onder zijn kin. Hij draagt altijd een ketting om in contact te blijven met zijn familie, dat vind het leuk en goed voor zijn relatie met de anderen. Hij voelde zich eerst niet op zijn gemak met zijn normale uiterlijk daarom heeft hij zijn uiterlijk verandert in dit.
    Karakter: Jacoby is een hyperactief persoon. Hij is te druk en te vreemd. Jacoby, oftewel Coby eot vaak dingen mijn zijn vrienden. Hij is ook best wel gevoelig, en hij kan huilen als het echt nodig is. Jacoby doet niet meer dan gewone jongens, rondhangen, bier drinken, en voetbal kijken. Hij is ook een grote supporter van het Engels voetbalteam.
    Extra: Jacoby zit in een band met zijn vrienden.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 16:49 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Een foto vinden is best moeilijk mag ik er niet gewoon de naam van het land opzetten?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Staat hij er al op?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 19:03 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Zo ik heb mijn foto erbij gezet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Come on Kim maak het bekend (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ga alles een goed bekijken. Alle rollen zullen zo bekend zijn, ik drop er steeds een paar bij.

    Okay (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Goed... :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dankje Kim _O_


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    @Portugal: Is het goed dat ik je half Portugees maak in plaats van half Spaans? (krul)

    Griekenland schreef:
    @Portugal: Is het goed dat ik je half Portugees maak in plaats van half Spaans? (krul)

    Wat jij wilt. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3