• Xania Galiatsos is een jonge vrouw met een Griekse afkomst van maar liefst twintig jaar oud. Xania heeft een relatie gehad en die relatie is sinds kort beëindigd door nare omstandigheden. Xania heeft behoefte aan afleiding, en die vind ze. Ze besluit samen met haar vader naar Zuid-Afrika te gaan, waar in volle gang het wereldkampioenschap voetbal word gevierd. Verschillende landen over de hele wereld streden al voetballend tegen elkaar. Xania is een meisje dat niet echt belangstelling heeft voor voetbal, maar het helpt haar wel om aan andere dingen te denken dan aan haar ex-vriend. Maar dan raakt de Griekse voetballer Georgios Samaras in contact met Xania en begint de strijd. Georgios raakt stapelverliefd op Xania en kan haar niet uit zijn hoofd zetten. Hij zal en moet haar zo vaak zien als hij wilt.

    Wie zoek ik?
    Hoofdpersoon: Griekenland
    Verloofde van Cristiano Ronaldo: Portugal
    Vriendin van Sergio Ramos & later vriendin Xania: Argentina
    Vriendin van Keisuke Honda: LunaLight
    Vriendin van Robin van Persie: Damonisme
    Vriendin van Joe Hart: Maserati
    Vriendin van Fernando Torres: ImNotOkay
    DIT ZIJN DE ROLLEN VOOR EVEN. IK HEB DE GESCHIKSTE UITGEZOCHT EN ALS IK MEER NODIG HEB, VOEG IK DIE ER LATER MISSCHIEN NOG AAN TOE

    Wat moet ik weten?
    Naam:
    Afkomst:
    Geboorteplaats:
    Woonplaats:
    Uiterlijke kenmerken + foto:
    Karaktereigenschappen [uitgebreid]:
    Extra [Zoals hobby's]:
    Titel voor het verhaal:


    Alles is verplicht om in te vullen want anders krijg je geen rol.
    En de eisen voor de foto en naam: Ik moet kunnen zien uit welk land je komt. Dus het liefst een plaatje van iemand met een T-shirt aan met de vlag van je land erop. En als je een Spaanse afkomst hebt, bijvoorbeeld Spaanse naam.


    WK liefde (krul)
    Ik kiest niet de eerste die zich aanmeld maar gewoon simpelweg de beste!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 12:02 ]

    OMG srr ze --"
    Ma wa heeft iedereen nu me die domme WK verhale --"


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    OMG srr ze --"
    Ma wa heeft iedereen nu me die domme WK verhale --"

    Als je er wat tegen hebt, dan ga je toch lekker weg? Iedereen mag een verhaal maken over wat diegene leuk vind en dit vind ik toevallig erg leuk :Y)

    Mag ik vriendin van Torres dan vul ik hem nu in :9~?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    Mag ik vriendin van Torres dan vul ik hem nu in :9~?

    Als er meer goede kandidaten komen, kan ik je niet met honderd procent verzekeren dat je ook daadwerkelijk die rol krijgt. Maar ja, ik zou het leuk vinden als je hem invult ;']

    Mag ik voor Cristiano Ronaldo proberen?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Naam: Amber Sabrina Alviñez.
    Afkomst: Spaanse, met Engelse vader.
    Geboorteplaats: Córdobo, Spanje.
    Woonplaats: Barcelona, Spanje.
    Uiterlijke kenmerken + foto: Foto.
    Amber heeft lang, blond krullerig haar dat tot net over haar schouders valt. Ze is vrij klein, maar dat maakt haar wel de perfecte vriendin voor Lionel. -haha- Haar ogen zijn bruin en haar huid een beetje olijfkleurig, en bezaaid met sproeten.
    Karaktereigenschappen [uitgebreid]: Amber's karakter kun je misschien nog het beste omschrijven als koppig. Vertel haar wat ze moet doen, en ze doet het gewoon níet. De enige naar wie ze luistert, is Leo. Ook let ze altijd op haar woorden en zal ze nooit bedoeld iemand kwetsen. Haar motto is 'Laat gisteren voor wat het is, en richt je niet op morgen.' Mede daarom lijkt er niets waar Amber bang voor is. Sterker nog- ze durft alles aan, en is maar voor één dingen bang: Leo verliezen.
    Extra [Zoals hobby's]: Amber is zeer gehecht aan een klein, gouden kettinkje dat ze van Lionel gekregen heeft. Ze heeft het kettinkje altijd om. Ook is ze zeer fanatiek supporter van Argentinië. :Y)
    Titel voor het verhaal:
    - A wish from the heart.
    - Love from a distance. -dom-

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 22:05 ]


    Hope goes lost but never dies.

    JustLikeYou schreef:
    OMG srr ze --"
    Ma wa heeft iedereen nu me die domme WK verhale --"

    Pssst, ik ben een trendzetter dus verpest mijn droom nou niet dat iemand me volgt op Quizlet. En als je het zo vreselijk vind ga het dan niet omhoog schoppen, en dat bedoel ik niet gemeen (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Riddikulus schreef:
    Mag ik voor Cristiano Ronaldo proberen?

    Ofcourse, graag zelfs! (krul)

    Griekenland schreef:
    (...)
    Als er meer goede kandidaten komen, kan ik je niet met honderd procent verzekeren dat je ook daadwerkelijk die rol krijgt. Maar ja, ik zou het leuk vinden als je hem invult ;']


    nee ik bedoel, niet dat je mij moet kiezen maar heel vaak vul ik hem in en dan is hij al bezet en heb ik alles voor niks ingevuld :'D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    Nee ik bedoel, niet dat je mij moet kiezen maar heel vaak vul ik hem in en dan is hij al bezet en heb ik alles voor niks ingevuld :'D

    Och, hij is nog 'open' hoor dus ga je gang :9~

    Verloofde Cristiano Ronaldo.
    Naam: Rose Cristine Valderez.
    Afkomst: Half Spaans, half Amerikaans,
    Geboorteplaats: New York, Verenigde Staten.
    Woonplaats: Madrid, Spanje.
    Uiterlijke kenmerken + foto: Klik.
    Rose Cristine, 19 jaar, valt erg op met haar prachtige gekrulde bruine lokken en haar hazelnoot bruine ogen. Soms stijlt ze haar haar. De vorm van haar gezicht laat haar jukbeenderen goed uitkomen en met haar volle lippen vormt dat een prachtig geheel. Ze is ongeveer 1,75 m lang. Haar huid is altijd licht gebruind en ze heeft een prachtig slank figuur, waar vele jaloers op zijn. Ze laat haar prachtige benen dan ook graag zien.
    Karaktereigenschappen [uitgebreid]: Rose is een erg creatief meisje en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze kan zichzelf goed beheersen, is hoopvol en grappig.
    Extra [Zoals hobby's]: Rose is toen ze twaalf jaar was met haar vader naar Spanje verhuisd en ging in Madrid wonen. Dankzij haar oom kwam ze in aanraking met Cristiano Ronaldo en na een paar afspraakjes hadden de twee dan officieel een relatie. Ze is erg sportief en houdt vooral van voetbal, skateboarden en surfen. Ze is een echte fan van het Portugese team en is er dan ook altijd voor Ronaldo. En wanneer hij geen wedstrijden of trainingen dan zijn de twee gezellig aan het knuffelen -enmeer- thuis of speelt hij samen met haar voetbal. Samen hebben de twee een kleine duitse herders pup die ze altijd mee op vakantie nemen.
    Titel voor het verhaal: The love battle begins.
    Soccer is a game of love
    It's what keeps it all together
    Love me, soccer fan.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 9:38 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zal ik er aan meedoen?
    Ik doe al aan veel mee, ik heb geen inspiratie meer voor rollen xD


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Zal ik er aan meedoen?
    Ik doe al aan veel mee, ik heb geen inspiratie meer voor rollen x'D

    Wat ik stiekem doe, ik bij elk verhaal dezelfde informatie neerzetten voor een rol ;']

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 22:01 ]

    Vriendin Fernando Torres

    Naam: Rosita Maria Sanz
    Afkomst:Spaans
    Geboorteplaats:Toledo
    Woonplaats: Woont samen met Torres maar anders bij haar ouders in Madrid
    Uiterlijke kenmerken + foto: Klik Rosita is een meisje met zwart/bruin stijl haar en een mooie gave huid. Haar ogen zijn groen en amandel voormig. Ze heeft een slank postuur en is ongeveer 1.75. Ze heeft lange benen waar ze erg trots op is. Ze heeft een moedervlek net boven haar lip. Haar lippen zijn best vol gevormd en hebben een mooie vorm van nature.
    Karaktereigenschappen [uitgebreid]: Rosita is een meisje waarvoor vriendschap nummer een staan. Ze zou voor haar vrienden door het vuur gaan en neemt het altijd voor ze op en soms raakt ze in situatie's verstrikt die best erg zijn. Ze is een mooi meisje en veel jongens vinden haar knap ze word alleen best snel verlegen als iemand een opmerking geeft over haar uiterlijk. Ze is erg behulpzaam en wil mensen graag helpen okal is dat niet altijd mogelijk. Ze is bijna altijd vrolijk en blij. Ze is een nuchter type en staat open voor veel. Ze raakt snel bevriend met mensen aangezien ze open staat voor iedereen. Rosita heeft veel positieve kanten maar ook negatieve kanten. Ze kan snel gestrest raken een ook jaloers. Meestal ziet ze de positieve kanten van het leven maar is ook snel overbezorgd.
    Extra [Zoals hobby's]: Ze is een Spaanse Suporter en komt vaak naar wedstrijden kijken van Torres. Bovendien heeft ze een voorliefde voor voetbal, films en Muziek. Ze is verslaaft aan muziek en neemt haar I pod overal meenaar toe. Bovendien is ze een creatief type. Ze tekent veel en ontwerpt ook logo's voor clubs en schilderd.
    Titel voor het verhaal: I wana see you -lame-

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 8:32 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Vriendinnetje en verloofde Cristiano Ronaldo
    Naam: Lara Lily Bryant
    Afkomst: USA
    Geboorteplaats: Nashville
    Woonplaats: Spanje, Playa d'Aro
    Uiterlijke kenmerken + foto: Lara heeft lang bruin haar dat tot onder haar borsten komt en ruwe krullen bevat. Meestal heeft ze haar haar los en over haar schouders hangen. Ze heeft donkerbruine ogen die schitteren als de nacht en kuiltjes in haar wangen als ze lacht. Ze is redelijk lang e slank gebouwd maar toch blijft ze steeds een halve kop kleiner dan Ronaldo. Ze heeft een lichtgetinde en kaarsrechte witte tanden. Ze heeft lange nagels die ze in de kleuren verft van de t-shirts waarin Cristiano moet spelen.
    Karaktereigenschappen [uitgebreid]: Lara is een echte wildebras en doet waar ze zelf zin in heeft. Op het podium gaat ze altijd volledig los en ze amuseert zich kostelijk. Ze voelt zich ook opperbest als ze Cris ergens in het publiek ziet staan. Ze houdt veel van haar fans en ze zal ze altijd met respect behandelen.
    Lara heeft de meest droge humor die er bestaat, en laat dat nu net iets zijn waarom Cris Ronaldo verliefd op haar werd. Lara vindt het grappig dat zoveel meisjes hare Ronaldo zo'n knap ding vinden en ze is er nogaltijd niet echt uit hoe het komt dat hij nu net voor haar viel.
    Lara is redelijk afwezig als het over familie gaat. Op haar zestiende verloor ze haar oudere zus aan een overdosis drugs en haar vader heeft ze nooit gekend, daarom draagt ze ook haar moeders achternaam. Lara houdt van feestjes maar houdt zich toch in, ze drinkt geen alcohol en neemt ook geen drugs.
    Lara is een echte dierenvriend, met het geld dat ze verdient steunt ze het WWF en thuis heeft ze drie honden rondlopen.
    Extra [Zoals hobby's]: Toen Lara nog klein was, een jaar of negen deed ze aan kunstschaatsen. Toen ze twaalf was stopte ze daarmee en ging ze paardrijden. Vijf jaar heef ze dat volg gehouden tot ze er uiteindelijk achterkwam dat zingen haar lust an haar leven is. Ze zingt overal wanneer het maar kan en ze schrijft zelf haar liedjes. De meeste heeft ze gebasseerd op Cristiano, haar soulmate en toekomstige echtgenoot. Als Lara niet zingt, danst ze, ze ken geen minuut stil zitten en ik ook degene die het uitbundigst is op wedstijden en zich te pletter gilt als Cris een goal heeft gemaakt. Als Lara rustig thuis zit met Cristiano verslint ze boeken. Ze houdt zeer veel van koken
    Titel voor het verhaal: Love Game

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 7:15 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.