• Schreef k haar naam nou fout ..?
    Maar iig, wat vinden jullie van haar?
    Ik vind 't echt zo'n karakterloos popje met grote oren. Het is echt alsof ze alles geforceerd doet, naar mijn mening. :x Maargoed.
    Jullie mening?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 18:10 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Semetal schreef:
    Ze kan niet ábsoluut niet acteren, heeft een rotkop, heeft geen emotie.

    En ik dacht dat ligt aan de film Twilight zelf, maar zelfs bij de Movie Awards was ze erg emotieloos en nog steeds een lopend lijk. :/


    wth.

    Ik weet niet zo goed wat ik van haar moet denken. Aan de ene kant heb ik zoiets van ik ken haar niet, dus ik kan moeilijk oordelen. Maar wat ik van haar gezien heb. Ze komt bij mij best emotieloos over. Ik denk wel dat ze een betere actrice hadden kunnen krijgen voor de rol van Bella is Twilight.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het maar een raar typje.


    I've got your back like a bra strap.

    kan niet acteren,
    Bella zou zoveel beter zijn als ze niet door haar gespeeld werd.

    Poseidon schreef:
    Ze lijkt me een heel lief meisje, maar ze weet nog niet hoe ze met al die publiciteit moet om gaan. Mensen moeten niet verwachten dat nieuwkomers gelijk weten hoe het gaat, zelf zouden ze het ook niet zomaar aan kunnen.


    hoi, jij bent leuk.

    Poseidon schreef:
    Ze lijkt me een heel lief meisje, maar ze weet nog niet hoe ze met al die publiciteit moet om gaan. Mensen moeten niet verwachten dat nieuwkomers gelijk weten hoe het gaat, zelf zouden ze het ook niet zomaar aan kunnen.


    Stay calm and be a directioner.