• ...schrijf ik een twincest story! Rustig maar, het word niet elk hoofdstuk sex. Ik ga proberen zoveel mogelijk met gevoel te schrijven, dus hopelijk wordt het wat.
    Maar ik weet geen titel =S.

    Al sinds ik kan me kan heugen, schrijf ik alles op papier. Elke gedachtegang pen ik neer. Het is een soort deel van mij. Elk stukje papier moet worden volgeschreven. Eigenlijk kun je beter zeggen, dat het een soort zwakte van mij is. Ik kan gewoon niét stoppen, dat is gewoon onmogelijk. Mijn leven staat op papier, mijn leven is papier. Het is gewoon een soort wereld waar ik mijn gevoelens echt kan uiten. Waar ik kan laten weten dat ik niet normaal ben, waar ik kan laten weten dat ik homo ben. En niet zomaar een homo, nee het wordt nog veel erger. Ik ben niet alleen homo, maar ook nog eens tot over mijn oren verliefd op mijn tweelingbroer. Ja inderdaad, dat heet incest. Oja, zo kun je het natuurlijk ook nog noemen: twincest. Geloof me ik ben er niet trots op dat ik dé Bill Kaulitz verliefd is op zijn bloedeigen tweelingbroer.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 16:51 ]

    Het is gedachtegang :X Hihi sorry dat viel me even op en ik zal voor een titel denken voor je.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Written love.
    Down on the paper.
    Love on paper.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Het is gedachtegang :X Hihi sorry dat viel me even op en ik zal voor een titel denken voor je.


    Danke schön (:

    Written love is leuk die doe ik! Dankje voor je hulp!