Edit: Het [url=http://www.quizlet.nl/chapters/214981/1--creepy-guys/[/url]eerste hoofdstuk[/url] is er.
Ik had het eigenlijk nooit van mezelf verwacht, maar ik ga een Justin Bieber verhaal beginnen. (:
Als Justin Bieber op een avond door “Bieber-haters” in elkaar wordt geslagen ligt zijn lot in de handen van één persoon. Megan, een 16 jarig meisje uit de buurt die zojuist terugkomt van een avondje stappen met wat vrienden, ziet alles van een afstandje gebeuren en belt direct het alarmnummer. Dan ziet ze dat het echt de verkeerde kant op gaat en grijpt zelf in. Ze probeert de boel te sussen, maar krijgt zelf ook een stomp in haar maag. Justin en Megan komen beide in het ziekenhuis terecht. Megan is er minder erg aan toe dan Justin en mag die nacht nog het ziekenhuis verlaten. Als Justin eindelijk het ziekenhuis mag verlaten wil hij graag zijn “redster” vinden, om haar te bedanken. Het enige wat hij van haar weet is het beetje wat hij zich van die avond kan herinneren. Een zoektocht volgt. Zal hij haar ooit terugvinden?
Ik zoek nog drie rollen:
Beste vriendin Megan. GossipSas.
Bitch van school. Luxury.
Beste vriend Megan. Baboon.
Invullen:
Rol;
Voornaam;
Achternaam;
Leeftijd [Tussen 15 en 17];
Foto;
Karakter;
Ik kies de beste, niet de eerste.