• Dat je zo gemakkelijk dood kan gaan, ik zag net een filmpje over een voetballer die nadat hij geel kreeg, nog even glimlachte en daarna dood neer valt op de grond, dat je leven aan maar zo'n klein draadje hangt, vind ik toch wel eng.

    x.
    http://www.youtube.com/watch?v=nEBBcmIawC0&feature=related

    Als je er niet tegen kan moet je het niet gaan kijken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    NINAxNOISE schreef:
    huh, wat had die van football player taken by angel of death dan? ;p
    Ik DENK dat hij een klap kreeg tegen zijn zenuwen ofzo. In het begin krijgt hij een harde stoot van een andere speler.


    I live for the applause, you will die for it.

    Semetal schreef:
    (...)Ik DENK dat hij een klap kreeg tegen zijn zenuwen ofzo. In het begin krijgt hij een harde stoot van een andere speler.

    aah oke, fucking zielig Ö


    T O K I O H O T E L < 3

    What the heck, die voetballer met angel of death is eng! Dat kan toch niet? :o


    All was well.

    Dat filmpje ken ik al, ik begrijp nog steeds niet hoe dat nou kan!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jeetje wat heftig :O Best eng,


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    The gast van Angel of Death had een seizure ofzo, ik weet alleen het Nederlandse woord niet zo snel.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Jezus Christus. Stel je voor dat je doodgaat, met het laatste in je gedachten de gele kaart. Arme ziel, moge hij in vrede rusten. ):


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Semetal schreef:
    Ja, die ken ik. Verschrikkelijk. Al vind ik Football player taken by Angel of Death veel erger.

    Bleh die is eng.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik was er net egt zo stil van!
    Ik dacht egt zo : Woow,vanalles kan je dood gaan.
    Zelfs van de kleine dingen maar misschien was er iets aan de hand met die voetballer (misschien had hij heel vak last van zijn hart ov had hij een ziekte) want die dingen worden nooit uitgezonden want ze zijn dan ook zo privé.
    Maar toch vindt ik t zielig!:(


    high of love, drunk from the hate <3

    Das kut. Hij was wel vet knap. Spontaan hartaanval xD sorry ben een beetje in een droge bui


    Love sheds light one the darkest of times

    Feher.
    Toen ik het voor het eerst zag moest ik bijna huilen. Sindsdien heb ik het nooit meer gezien. En ga ik het ook nooit meer zien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, echt zielig, vooral voor zijn ploegmaten.

    Maar jij gaat daar niet zomaar doodaan. Dat komt van het vele pijnstiller-gebruik van de voetballers. Komt vaker voor dan je denkt.


    Your make-up is terrible

    Het is geen pijnstiller gebruik.
    Hart long falen is iets dat gewoon een soort glitch is in het lichaam van sommige mensen en bij een inspanning gaat het mis, niet alleen bij een sport.


    Alis volat propriis

    Men, dat liedje op de achtergrond helpt ook niet echt mee, ik ben aan het huilen, zo zielig vind ik het.


    it's so empty living behind these castle walls

    twiddict schreef:
    Het is geen pijnstiller gebruik.
    Hart long falen is iets dat gewoon een soort glitch is in het lichaam van sommige mensen en bij een inspanning gaat het mis, niet alleen bij een sport.


    Lol, het is bewezen dat enorm veel voetballers daardoor doodgaan op het veld. Want die pijnstillers verwijden je bloedvaten, en als je dan ergens een bloedpropje heb, kan het zo doorschieten naar je hersens.
    Sporters gebruiken nou eenmaal veel pijnstillers, omdat ze ook zovaak blessures hebben.


    Your make-up is terrible