• Duss... ik en een vriendin zijn nu bezig om onze eigen t-shirts te ontwerpen. We hebben speciaal papier gekocht en zeeman hempjes. haha. En nu gaan we prints maken, alleen zijn we inspiratieloos. Hebben jullie leuke ideeën/plaatjes/voorbeelden/teksten?

    Edit:Het eerste hempje is af, en het is superleuk geworden! Morgen trekt m'n vriendin hem aan naar school en wachten we de reacties af.

    Edit:We hebben een blog aangemaakt om al onze ontwerpen te uploaden en nog meer. (:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 18:29 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    (...)Goedzo (nerd)

    Ja ja! Ik wil jullie shirts zien! :9~ En je moet ze via e-bay gaan verkopen ofzo!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oohja nog een tipv voor jullie blog! Als je foto's upload moet je aanvinken dat we kunnen reageren erop! En die met die snor is geweldig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik follow jullie ook! :'D
    En persoonlijk hou ik niet zo van teksen op shirts, ik hou meer van leuke printjes. Gewoon cute en simpel. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Weetje, je iets uniek vinden, een nieuw ventje uitvinden, heb ik ook gedaan.. ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Dier Rawwwwwrrrrr ding bestaat al
    heel lang van babycakes. Anders is het fake en dat is niet cool :D


    Love sheds light one the darkest of times

    Pumps , Stilleto's , high heel bitches? (:
    My face is up there , not down here
    Wanna hump daddy's little princess ?

    hha ik ben droog en raar vandaag :p
    Die met het snorrenspookje is super!


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    btw, ehm.. engelse spelling is beetje slecht.. :']
    no offence. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    DefectGirl schreef:
    Dier Rawwwwwrrrrr ding bestaat al
    heel lang van babycakes. Anders is het fake en dat is niet cool :D
    Nja, dat wisten we al. Het is gewoon dat we zo veel mogelijk gaan tekenen, en die bewaren voor inspiratie ofzo. Alsof ze ooit in winkels komen te liggen (zip)

    @ Treasures
    Uhm, in de blogs zelf zeker? Hahah, tja; Engels is niet mijn taal dus daar valt niet veel aan te doen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Kan je er niet tegen dat ik Cup dubbel DD heb?

    XD

    Of ik breng licht in het huis.


    Some angels have no wings.

    Hé, ik vind ze vet! Haha, die ontwerpen zijn echt leuk en dat 'Make some noise' shirtje is heel mooi!


    Never run out of reasons to smile...

    Misschien kun je allemaal monden zegmaar doen, allemaal in een verschillende kleur en die door elkaar gooien? Ik denk dat dat wel een leuk effect heeft. ^^


    Never give up on things that make you smile.

    Dat make some noise shirtje is echt cool. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    zo in het heel klein laten drukken : if you can read this , you're WAY to close !
    xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    "Call me : 04PRINCESS
    "If you want to talk, draw a number.
    You are number 1,000,000"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Honduras schreef:
    Kijk voor ideeën op www.large.nl staan echt super grappige/leuke/mooie shirts op (A)
    aanrader!