• Dit schreef ik net in een vorig topic: 'Ik weet dat er al veel zulk soort verhalen zijn, maar mijne word absoluut origineel! Het word in ieder geval geen rozengeur en maneschijn.' En toen pats, boem! Hallo, nieuw idee! x). Ik zelf vind het een behoorlijk goed en origineel idee [dûh! daarom ga ik het ook schrijven] Het wordt een leuke, originele Tom love story. Alleen wil ik wel even kwijt dat het niet zo heel snel zal lopen aangezien ik eerst even mijn andere verhalen op gang wil brengen.

    Nora winter, een normaal meisje, woont in het prachtige Italië en heeft een normaal leven. Of zo lijkt het tenminste toch voor de buiten wereld. Maar wat de buitenwereld niet weet is dat Nora gedwongen wordt. Gedwongen word om met de zoon van een goede vriend van haar vader, een gezin te stichten. Maar is dit wel wat Nora wilt? Als haar vader te horen heeft gekregen dat hij een zware hersentumor heeft die niet meer weggehaald kan worden. heeft Nora dit er zeker wel voor over om haar geliefde vader nog één keer gelukkig te zien. Maar wat als er opeens een geheimzinnige jongen mee gaat spelen in het spel? En Nora om de week een mooie bos met rozen opstuurt? Nora, word beetje bij beetje verliefd op de onbekende jongen. Maar hoe zit het dan met haar vader?

    Lees het in Rozengeur en maneschijn.



    Rozengeur en maneschijn.


    Beide zijn TK love stories ;)
    Neem een abo, als je het verhaal wilt volgen!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 17:43 ]

    sorry hou niet van TH maar wil het wel proberen hoor!! :P


    When words fail music speaks

    Lijkt me leuk. :')


    .