• Oké, ik moet even mijn verhaal kwijt en het kan wat depri overkomen, maar ja.
    Kijk, ik ben dus een vet gewoon gelukkig meisje en zo, school zit er bijna op, alles ging goed enzovoorts. Maar vanaf zaterdag gaat ineens alles mis. Zaterdagavond maakte mijn vriendin het uit -ja, ik ben bi, daar ben ik toch meer overstuur van dan dat ik dacht, ik lig er elke nacht wakker van. We hadden een halfjaar. Maandagavond kregen we te horen dat onze puppy een of andere botziekte heeft en we moeten hem waarschijnlijk laten inslapen, en dat terwijl het zo'n schatje is.
    Dinsdagmiddag, gister dus, is mijn laptop gecrasht met als gevolg dat al mijn verhalen (sommigen waaraan ik echt al heel lang werk), al mijn muziek en al mijn foto's weg zijn. Gewoon, foetsie. Geen foto's van concerten, vrienden, familie, niets meer! En als klap op de vuurpijl ging het gisteravond weer niet goed mijn met vaders hart. Hij had in december al drie verstopte aders rond zijn hart en toen is hij gedotterd -ofzo- en in 2004 heeft hij al een hartaanval gehad waaraan hij geopereerd moest worden, dus nu ben ik heel bang dat wéér een van de twee gaat gebeuren, omdat hij zelf ook zei dat het niet echt goed aanvoelt.
    En ja, nu voel ik me dus best wel... kutterig. Ik merk ook aan mezelf dat ik het af reageer op vrienden, terwijl dat niet de bedoeling is. Ik weet het, het is veel in een halve week, en dat is nog het ergst. Alles komt in één keer op me af, lijkt het wel. Wat kan er nog meer misgaan?
    Iemand ideeën waar ik vrolijk van wordt en niet meer continue aan die dingen hoef te denken? Sorry voor het gezeur, maar ik moet het even ergens kwijt.

    -Respect en een lolly als je dit gelezen hebt! (flower)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    wow, sterkte,
    ga er met iemand over praten dat lucht altijd wel op.

    XX


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Jeee...ik ben er een beetje stil van eerlijk gezegd. Op het moment voel ik me ook best wel klote, maar ik mag eigenlijk niet zeiken vergeleken met jou nu. Men, dat is echt héél heftig, laat je me weten hoe het verder is gegaan? Heel veel sterkte meis<3


    your eyes are like stars in the night.

    heel veel sterkte <3


    it's true; i love you.