• Leuk, ik moet voor morgen een opdracht maken -kreeg ik vandaag pas te horen, vorige week was ik er niet- anders krijg ik een 1. En ik snap er niks van _O_

    Anyway, ik vroeg me af of jullie hier misschien het antwoord op wisten:
    Leg uit hoe een aantal zuidelijke lidstaten van de EMU (Europa) in de financiële problemen zijn geraakt.

    Ik weet wel telkens dat dat gedoe met Griekenland in het nieuws was, maar waardoor kwam dat ookalweer, dat ze geldproblemen hadden?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ze hadden te veel schulden in het buitenland ? geen idee xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ze hadden te veel schulden in het buitenland ? geen idee xd

    Ja ik kwam ook niet verder dan dat :'D
    Maar hij vind het vast niet goed als ik alleen 'door schulden' invul :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Iets van:
    Een land mag maar een bepaald percentage (3% ofzo) staatsschuld hebben. Er is alleen niemand die dit controleerd. Dus die landen bouwden meer schuld op dan eigenlijk mocht en dus zitten ze nu in de problemen.

    Zoiets kan ik me vaag herinneren...


    I am an idiot, I move.

    Zoek op op Google? Ik doe geen Eco, dus ik kan niet helpen :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Anarchist schreef:
    Iets van:
    Een land mag maar een bepaald percentage (3% ofzo) staatsschuld hebben. Er is alleen niemand die dit controleerd. Dus die landen bouwden meer schuld op dan eigenlijk mocht en dus zitten ze nu in de problemen.

    Zoiets kan ik me vaag herinneren...

    Ik heb het nagecheckt en het klopt! : D
    Bedankt!

    > Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.