• Hier hebben jullie nieuw leesvoer! (:

    Mira Fayders is een typisch 16 bijna 17 jarig tienermeisje. Houd van make-up, jongens, feesten en shoppen. Haar leven lijkt perfect, ze heeft lieve ouders en vrienden en een vriendje die om haar geven. Totdat ze moet verhuizen naar Duitsland, omdat haar vader een nieuwe baan heeft. Wat dus ook betekent een nieuwe school, ze vindt het vreselijk. Maar probeert er toch het beste van te maken. Al snel leert ze mensen kennen en heeft ze al snel vrienden. Het lijkt uiteindelijk toch allemaal wel mee te vallen, totdat ze voor de eerste keer gym krijgt. En de ontzettende lekkere gymleraar ontmoet, Tom Kaulitz.

    Klik!

    Ik weet dat er al veel zulk soort verhalen zijn, maar mijne word absoluut origineel! Het word in ieder geval geen rozengeur en maneschijn.

    Haha, ik zou het lezen als het niet over Tom Kaulitz of over een ander lid van TH zou gaan.
    Ik weet het, het is nogal lame om het daarom niet te gaan lezen, maar ik kan er gewoon echt niets aan doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben er eens benieuwd naar! ^^
    -neemt een kijkje-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha Tom als gymleraar xd. Ik ga hem wel even lezen :')


    when words fail, music speaks.

    Dank jullie wel! <3

    En @ Merte: Geeft niet hoor, als jij het niet leuk vind moet je het zeker niet gaan lezen (: