• ...Nou, er zijn dus heel veel meisjes (ook op dit forum, noem geen namen) met best wel een alternatieve stijl (emo/gothic/skater wat dan ook). En die zeuren er vaak over dat andere mensen ze niet nemen zoals ze zijn enzo en dat ze niet worden geaccepteerd. Maar ondertussen hebben ze het zelf wel over 'die kuthuppelkutten' (terwijl heus niet alle huppelkutten ook meteen bitches zijn). Dan denk ik echt van, als je zo graag wil dat andere mensen jou accepteren, waarom accepteer jij andere mensen dan niet?

    Dat moest ik even kwijt, want ik merk echt dat heel veel mensen hier dat ook doen. :Y)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Een mens kan gewoon niet alles goed vinden.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Inderdaad! Ik ben zelf ook alternatief, en de meeste van mijn vriendinnen zijn ook redelijk huppel, en geloof me, het zijn schátten van meiden. <3
    Mij hoor je er niet over. Als hun zich er fijn bij voelen moeten ze dat gewoon doen ^^


    Alis volat propriis.

    Haha ja dat valt mij ook op :'D
    Of zeggen dat 'huppelkutjes' aandacht proberen te trekken terwijl ze zelf 3 keer zo erg zijn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Danku! _O_


    Life is hard and then we die

    Sommige mensen hebben gewoon AANDACHT TE KORT. (:


    "Let them eat cake!"

    ik zou mezelf eerder een meisje-meisje/huppelkut noemen dan emo/alternatief. Het is gewoon echt niet mijn ding, maar ik laat ze lekker, ze moeten het zelf weten. Maar je hebt wel gelijk. Je hebt zo'n groepje emo's bij ons op school, ik heb echt niks tegen ze, ik laat ze maar, maar als ik voorbij kom op hoge hakken beginnen ze wel altijd te roepen dat ik een huppelkutje ben en een slet enzo. Als ik hen respecteer, waarom zij mij dan niet?


    It's time to be happy again.

    Embrace schreef:
    Ik denk dat het komt, omdat de meeste 'huppelkutten' De andere stijlen meteen haten. En hun denken dat ze niet geaccepteerd worden door de andere stijlen. En aangezien, de 'foute huppelkutten'Daar bedoel ik dus mee, die bitches, meteen de andere stijlen slecht maken. Dat de andere stijlen dan denken, ja fuck hun, dan kunnen wij het ook.

    Maarja, dat zal altijd wel zo blijven. Want ik heb geen hekel aan huppelkutten, zolang ze maar gewoon aardig zijn ,en niet zo overdreven. Maar ik heb ook een andere stijl, en ik word altijd uitgescholden door die meiden. En ik vraag er niet eens om o.o Dusja, Ergens snap ik het wel waarom de alternatieve stijlen het zeggen.


    Precies wat Embrace schrijft, maar ik denk ook wel deels dat het een beetje met jaloezie te maken heeft. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iedereen propt elkaar in hokjes. Das echt zo en je kunt het niet stoppen. Ik betrap mezelf er ook weleens op en dan denk ik: kom op Naomi, misschien zijn ze wel hartstikke aardig. Ik oordeelde zo eens over een jongen dat ie zo'n popijopi is en arrogant en blabla. Toen heb ik een hele les met 'm gepraat en ben van gedachte veranderd :o
    Ik denk dat hokjesproppen bij ons hoort. Hoe slecht het ook is. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb daar ook een keer een topic over gemaakt! Tottaly agree!
    Maar weet je wat best raar is? Nu is zeg maar iedereen die 'mainstream' is opeens een huppelkut :'D Ik dus ook. lolz
    Anyway, mij boeit de stijl van iemand echt niks, maar als mensen zich snijden ofzo bij een stijl vinden horen dan heb ik wel iets tegen die stijl O,o
    Maar dat vind ik geen stijl.
    Oké, ik brabbel, ik houd mijn mond wel weer.


    Alis volat propriis

    perleblanche schreef:
    ik zou mezelf eerder een meisje-meisje/huppelkut noemen dan emo/alternatief. Het is gewoon echt niet mijn ding, maar ik laat ze lekker, ze moeten het zelf weten. Maar je hebt wel gelijk. Je hebt zo'n groepje emo's bij ons op school, ik heb echt niks tegen ze, ik laat ze maar, maar als ik voorbij kom op hoge hakken beginnen ze wel altijd te roepen dat ik een huppelkutje ben en een slet enzo. Als ik hen respecteer, waarom zij mij dan niet?

    Ah joh, dan kun je je kin in de lucht steken en ze keihard negeren :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Huh, eigenlijk heb je wel gelijk. Zo vér had ik nog niet eens doorgedacht :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ja, daar dacht ik een hele tijd geleden ook aan, nog voor ik Q kende. Was een jaar of 13 ofzo. En nu nog denk ik soms wanneer ik zulke profielen passeer: 'Ach, is het er zo een.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Argentinia schreef:
    Ja daar had ik dus een keer aan gedacht.
    en ik ben het volledig met je eens. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Ah joh, dan kun je je kin in de lucht steken en ze keihard negeren :]


    Ja, dat doe ik ook. Hun mening doet me echt helemaal niks!


    It's time to be happy again.

    ik ben het wel met je eens maar ik noem ze nooit kuthuppelkutten ik noem ze huppels =D
    en als iemand me emo noemd kan ik daarmee leven, maar als ik ze probeer uit te leggen waarom ik dat niet ben gaan ze blablabla door me heen roepen -.-"


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday