• Ik ben op zoek naar een story... maar niet zomaar een, anders was ik wel willekeurig wat gaan rondneuzen.

    Wat ik zoek is...
    géén fanfiction
    géén horror
    géén thriller
    géén fantasy
    géén detective
    en niét historisch,
    met het liefst korte hoofdstukken of met een zeer origineel aspect (niet het verhaal zelf, maar alles om de story heen) wat heel verrassend is :)

    Wie wil mij een story aanraden, of heeft zelf een story die past binnen deze omschrijving? :$

    Ik ben benieuwd!


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    Zo, is er iets dat je wel wilt?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zo, is er iets dat je wel wilt?


    _O_ vroeg me nu precies hetzelfde af, volgens mij blijven er alleen nog fanfictions over en twincest stories, hoewel... die vallen natuurlijk ook weer onder fantasie :Y)

    Ironhide schreef:
    (...)

    _O_ vroeg me nu precies hetzelfde af, volgens mij blijven er alleen nog fanfictions over en twincest stories, hoewel... die vallen natuurlijk ook weer onder fantasie :Y)


    Haha bovenaan staat: Geen fanfictions.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zo, is er iets dat je wel wilt?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Assassin schreef:
    Zo, is er iets dat je wel wilt?

    Standalones, toch?
    Die hebben best veel mensen, gewoon profielen kijken wat je leuk vindt. =D


    Alis volat propriis

    Dus eigenlijk zoek je een lovestory zonder al te veel drama en zonder beroemde personen dat zich afspeelt in deze tijd en met dingen die ook echt bestaan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb wel een verhaalDistance of our bridal bed.Hij is niet echt histories maar speelt zich niet nu af.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je zoekt dus zo een beetje Drama? Dan kan ik je niet helpen. xd

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 20:40 ]


    All this dampness is damp.

    Hauted by the past

    Silver is een jaar geleden naar Tilburg verhuisd, om een nieuw leven te beginnen. Maar dan komt ze iemand tegen die ze niet had verwacht. Wat als deze jongen een vermoeden krijgt van Silvers geheim? Wat als ze wordt achtervolgd door haar verleden?


    Kijk maar of je het wat vind.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    -heeft een LAPD story- Niets voor jou he? :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Assassin schreef:
    Zo, is er iets dat je wel wilt?

    Inderdaad, ghaha.

    Ik heb er een, 'De vrouw van de draak', maar de hoofdstukken zijn niet bijzonder kort of zo.

    Het gaat over de vrouw van een dictator die wordt ontvoerd door rebellen en uiteindelijk wordt ze verliefd op een, terwijl de dag van haar executie nadert. Heel kort uitgelegd. Het speelt zich niet in een bepaalde tijd af, noch de plaats is bekend. Weet niet of je dat wat vindt - ik promoot het ook niet echt - but you can give it a try. Eerste story op mijn profielpagina :]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 20:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sometimes all feelings will change.
    Geen idee of je dit iets vind. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Recollection misschien?


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Ivan schreef:
    (...)
    Inderdaad, ghaha.

    Ik heb er een, 'De vrouw van de draak', maar de hoofdstukken zijn niet bijzonder kort of zo.

    Het gaat over de vrouw van een dictator die wordt ontvoerd door rebellen en uiteindelijk wordt ze verliefd op een, terwijl de dag van haar executie nadert. Heel kort uitgelegd. Het speelt zich niet in een bepaalde tijd af, noch de plaats is bekend. Weet niet of je dat wat vindt - ik promoot het ook niet echt - but you can give it a try. Eerste story op mijn profielpagina :]


    Vet, als ik klaar ben met mijn eigen story ga ik hem lezen.


    Scream for mercy!

    T2R

    Dit is een story van mij en een vriendin. Het valt wel onder het genre detective, maar dat genre heeft zeker niet de overheersende rol van het verhaal. We proberen het verhaal zo komisch mogelijk te maken. Nuja, misschien kan je eens proberen? En als het je niet bevalt, haak je maar gewoon af. (:


    If we had not a soul, music would have created it.