• Ik ga nu het hele verhaal vertellen van mijn ex-vriendin; Rebecca. Het begon allemaal in de kleuterklas, ik kon het goed met haar vinden en ze was erg aardig. We bleven beste vriendinnetjes tot in het 2e leerjaar. Daar begon ze lomp te doen. Ze liep raar (iets te veel met haar kont), ze deed ook raar en ze stelde zich altijd enorm aan. Toen werd ik boos omdat ze voor de zoveelste keer stond op te scheppen en kregen we ruzie. (in het 3e leerjaar) Ze stak haar vuist omhoog en keek naar me op (letterlijk, want ze was twee koppen kleiner dan me, nu nog steeds) en riep 'Moet ge een box hebben?!' Ik zei dat ze niet zo k*t moest doen en daar eindige onze vriendschap.. voorlopig. In het 4e leerjaar, haar genegeerd te hebben en elkaar bijna te hebben afgeslacht kreeg ik mijn bff, Aicha. Zij was echt zo veel beter dan Rebecca, en ze was grappig. Net zoals mij had ze ene hekel aan Rebecca. Toen ik en Aicha tijdens speeltijd waar aan het dollen waren kwam Rebecca naar ons toe en bad haar excuses aan. Ik vergeefde haar. Tot het 5e leerjaar bleven we met zijn drietjes de beste vriendinnen. En toen eiste Rebecca me helemaal voor zichzelf op, ze speelde de baas over ons, en maakte om de haverklap ruzie met ons als we haar onderbreken. Toen greep ze me bij mijn keel en probeerde me te doen stikken. Ik nam haar bij haar middel en gooide haar de doornstruiken in. Ze rende naar me toe, wou me met die lelijke kleine vuist van der slaan maar ik ontweek. Ook Aicha had ze uitgedaagd. In het 6e leerjaar was het over tussen ons, Aicha ging naar een andere school. Rebecca had me na die ruzies nog een stuk of drie keer me bij mijn keel gegrepen. En ik snap niet waarom ik haar heb vergeven! Ze beschouwd me nog steeds als haar vriendin, maar ik HAAT haar. Ik kan haar bloed drinken. True story. Ze is ook zo'n verschrikkelijke wemo. Ze denkt, dat als ze haar nagels lakt, dat ze direct emo is. Dat als ze naar tokio hotel luistert ze emo is. En dan zegt ze nog even 'Ik ga later roken!' want dat is zogezegd emo. T__T of ze zegt 'Ik ga op mijn 18e zelfmoord plegen!' Nou, dat mag ze doen. Ben ik van der af. Iedereen haat haar. IEDEREEN. Laatst sprak ze met me op msn (na twee jaar?) en zei ze dat niemand vriendinnen met haar wou zijn en dat iedereen haar haatte. En dat ze nu naar IMO (mijn school) zou gaan komen. Ik kreeg een attack. Ze gaat me gewoon weer inpalmen, net zoals vroeger. Ik HAAT haar. Serieus.


    All this dampness is damp.

    Wat een bitch D=
    Ik zou haar gewoon de waarheid zeggen en niet op zo'n aardige manier ook (puh)


    .

    Dat klinkt niet als een geslaagde vriendschap, nee ='D


    Life is hard and then we die

    Architect schreef:
    Hahaha, man. Psycho bitch is in the house! :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Predictable schreef:
    (...)

    Zeg dan gewoon tegen haar dat je haar niet meer als vriendin hoeft, en ze kan oprotten? Is misschien hard, maar dan weet je meteen dat het overkomt. En anders negeer je haar toch net zo lang totdat ze niet meer bevriend met je wíl zijn? (:


    Ik ben gewoon bang voor da reactie van haar moeder. (mijn moeder is haar kapster) Want de laatste keer dat we ruzie hadden stookte Rebecca's moeder ruzie met mijn moeder en "lokte" klanten weg. T___T


    All this dampness is damp.

    Architect schreef:
    Hahaha, man. Psycho bitch is in the house! :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.