• Ik moet voor LB vijf dagen lang een dagboek bijhouden, je mag zelf weten hoe je het doet en hoe je alles erin beschrijft. Ik wou het eerst doen in een soort tabel maar nu heb ik besloten dat dit te saai was. Dus hilf mich :

    - Hoe zal ik het eruit laten zien ; gewoon beginnen met lief dagboek, etc.
    - Met tabellen, dagindelingen of gewoon een verhaal.

    tot nu toe heb ik alleen dit stukje tekst :
    Dag 1 :
    15-06-2010
    De dag begon voor mij zoals gewoonlijk om zeven uur, ik werd gewekt door de wekker en zette mijn televisie op MTV. Ik kleedde me aan, borstelde mijn haar en deed mijn make-up goed waarna ik naar beneden ging. Daar ontbeet ik en controleerde ik nog eventjes het lesrooster van vandaag, hopend op uitval.

    wat verschrikkelijk saai is en niet om aan te zien, vind ik zelf. dus tips, ideetjes zijn welkom!


    We can only learn to love by loving.

    Verzin wat?xd Zoals; 'Verdomme, van de trap gevallen. Ik had het kunnen weten met mijn klungeligheid.'
    Zoiets?(':


    everything, in time

    Misschien is het leuk als je alles laat rijmen ofzo. Misschien klinkt het wel grappig (':


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je kan het met een ironisch tintje gaan schrijven. Dan wordt het geheel wat grapigger en/of leuker om te lezen. Het lijkt me ook leuk om allerlei onzin op te merken. Dat je bijv. heel blij werd bij het zien van een paardebloem. Volgens mij is het een beetje de bedoeling dat je iets diepzinnigs erin stopt. Het is tenslotte voor lb.

    Maak er een soort van weblog van.


    it's so empty living behind these castle walls

    Lief dagboek,
    vandaag was toch zo vreemd.
    Toen ik wakker werd, en uit bed wilde stappen, struikelde ik over een varken. Snap jij dat nou? Dan loop je nog niet eens, en dan struikel je al! En bovendien, wat deed dat varken in mijn kamer?
    Later moest ik naar school toe. Normaal zou er niets mis mee zijn, tot dat ik doorkreeg dat het varken me gestalkt had, tot school aan toe! Hij stond onder mijn raam om aandacht te vragen! Stond ik even voor schut! Ik ben door het raam heen geklommen, om vervolgens met het varken naar de kinderboerderij te gaan. Daar waren ze inderdaad een varken kwijt. Echt zo raar.
    Toen ik terug op school kwam, keek iedereen me raar aan. Logisch, dacht ik, ik zou nu vast het varkensmeisje heten. Maar toen zag ik wat er fout was: Ik had, uit schrik voor het varken, vergeten me om te kleden, douchen, mijn tanden te poesten, mijn haren te kammen. Ik was gewoon uit bed gestruikeld en direct naar school gegaan!
    Nou, volgens mij ben ik iets te hard op mijn hoofd gevallen.


    Vergeet de details, vertel alleen wat interessant is 8D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)

    Vergeet de details, vertel alleen wat interessant is 8D


    Hahahah. I love jouw tekstje. :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    tekeningetjes bijzetten, stukjes van muziek ?
    Dat doe ik in m'n dagboek :'D


    -