• Serieus, is het vandaag NCM dag?;o Ik krijg (bijna) nooit complimentjes, (nee, niet depri bedoeld, ik vis er gewoon niet op enzo.) en vandaag veel.
    Zelfs een over mijn haar!xd
    Maar die ander, ik was echt geschokt.;o Ik liep op school in de pauze met M(vriendin). Ondertussen kwamen we L. tegen, M's vriendin. M en L waren druk in gesprek, ik liep mee, omdat ik niets beters te doen had en ze me mee hadden gevraagd.(': Zegt L ineens tegen mij, terwijl ze in gesprek waren; 'Jezus, wat ben jij slank.' En daarna praat ze verder. Ik was echt van wtf?xd

    Iemand ook zoiets?_O_


    everything, in time

    Haha, ik krijg echt nooit complimentjes. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Geweldig! Oh en ik niet echt hoor, hoef het ook niet. Jongens kijken me vaak na en dat vind ik ook wel een compliment. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, ik krijg elke dag echt mega veel complimentjes. 'Wat is je haar mooi! Het glimt!' 'Mooie ogen!' 'Oh, wat een leuke kleren' 'Je schoenen zijn geweldig'


    Vainglorious

    Springbreak schreef:
    Geweldig! Oh en ik niet echt hoor, hoef het ook niet. Jongens kijken me vaak na en dat vind ik ook wel een compliment. :Y)

    Haha, dat is het ook. Als ik een jongen was zou ik je ook nakijken?(':


    everything, in time

    Springbreak schreef:
    Geweldig! Oh en ik niet echt hoor, hoef het ook niet. Jongens kijken me vaak na en dat vind ik ook wel een compliment. :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Scrabble schreef:
    (...)
    Haha, dat is het ook. Als ik een jongen was zou ik je ook nakijken?(':

    Hahaha grapjas. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik krijg nooit complimentjes! is er ook een elise complimenten dag?


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Mijn vriendin zegt elke dag dat ik er goed uitzie. Maar dat zegt ze tegen veel mensen. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 17:56 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Dat had ik laatst ook. Een meisje die ik niet kende liep onder speeltijd naar mijn toe, raakte mijn haar aan zei 'Waw, jij hebt zacht haar!'


    All this dampness is damp.

    Hahaha, ik krijg ze af en toe.


    we've only said goodbye with words

    Ik krijg er af en toe vooral van mijn vriendje is wel leuk (:


    Keep on smiling

    Ik krijg ze soms,, van mijn mama dan xd