• Heheh, natuurlijk ik krijg ook last van de wk koorts, en daarom begin ik ook een voetbal verhaal.

    Darcy Jones is weer op vrije voeten. Net gedumpt door haar ware liefde gaat ze met haar beste vriendin naar het Wk voetbal in zuid-afrika. Waar het stikt van de mooie mannen die de mooie Darcy maar al te goed willen versieren. Darcy zelf heeft geen vertrouwen meer in mannen, en gaat niet in op de avances van alle mooie voetbalmannen. Totdat ze zelf veroverd wordt door een van de liefste voetballers van de wereld


    En ik zoek er nog rollen voor.
    Beste vriendin.
    Liefjes voetballers,
    Liefje Fernando Torres : Springbreak
    Liefje Ronaldo : Portugal
    Liefje Simon Kjaer (Oke die is hot vanaf nu) : Denmark
    en gewoon zelfbedachten rollen


    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Bijzonderheden:
    Oh en welke voetballer moet Darcy veroveren?:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 16:55 ]


    SLOAN.

    Naam: Whitney Camino.
    Leeftijd: 23
    Nationaliteit: Spaans.
    Karakter: Leergierig, avontuurlijk, lie, spontaan, gezellig, slim, grappig, behulpzaam en betrouwbaar.
    Uiterlijk: Lang blond haar met een slag en ze heeft bruine ogen en een slank figuur. Ze heeft een egale huid en mooie perzik roze lippen. Ze is één meter 68.
    Extra: Ze is op vakantie in Afrika en op een avond in de kroeg word ze versierd door Fernando. En ze valt als een blok voor zijn Spaanse charmes. En Whitney studeert rechten en is erg sportief.
    Bijzonderheden: Ze heeft een leesbril en ze spreekt vloeiend Engels, Frans en Duits buiten haar eigen taal Spaans om omdat ze vroeger veel in het buitenland heeft gewoont.
    Oh en welke voetballer moet Darcy veroveren?: ibrahim afellay


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Die Simon is lekker ja! Ik keek gister en ik kwijlde echt elke keer als hij in beeld kwam haha en bijna iedereen vond hem lelijk xd



    Ik ook hoor, samen met mijn vriendin. Hij is mijn favo voetballer vanaf nu xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)


    Ik ook hoor, samen met mijn vriendin. Hij is mijn favo voetballer vanaf nu xD

    Hahaha echt zijn schoenen vielen me heel erg op xd
    Knal geel! Maar hij is echt knap maar Fernando Torres blijft mijn nummer 1! Haha


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stiekem ken ik hem niet.

    BANDGUY. Hij had zo'n band om zijn hoofd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahaha echt zijn schoenen vielen me heel erg op xd
    Knal geel! Maar hij is echt knap maar Fernando Torres blijft mijn nummer 1! Haha

    Tss wat nou Torres. Cristiano Ronaldooooo :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ga je nog rollen bekend maken? (krul)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 16:45 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Denmark schreef:
    Stiekem ken ik hem niet.

    BANDGUY. Hij had zo'n band om zijn hoofd.

    Hahahah jaa xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Portugal schreef:
    (...)
    Tss wat nou Torres. Cristiano Ronaldooooo :9~

    Sorry schat! Ik hou Ronaldo vrij voor jou (flower) Ik neem Torres!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: Liefje Lionel Messi
    Naam: Cassidy Martin
    Leeftijd: 24
    Nationaliteit: Engelse met Argentijnse moeder.
    Karakter: Cassidy's karakter kun je misschien nog het beste omschrijven als 'hippie'. Is er een ruzie? Cassidy sust hem. Zelf past ze altijd op haar woorden en zal ze nooit bedoeld iemand kwetsen. Haar motto is 'Laat gisteren voor wat het is, en richt je niet op morgen.' Mede daarom lijkt er niets waar Cassidy bang voor is. Sterker nog- ze durft alles aan, en is maar voor één dingen bang: Leo verliezen.
    Uiterlijk: Foto.
    Extra: Cassidy is zeer gehecht aan een klein, gouden kettinkje dat ze van haar toenmalige beste vriend gekregen heeft, voor die ging verhuizen. Ze heeft hem nooit meer gezien, maar heeft het kettinkje altijd om.
    Bijzonderheden: -
    Toekomstig liefje Darcy: David Villa?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 18:44 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Oh yeah, ik heb Simon laten zien aan guitarsolo :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol: Liefje Sergio Ramos
    Naam: Selina Cruz
    Leeftijd: 22
    Nationaliteit: Spaanse
    Karakter: Vrolijk, spontaan. Maar meestal ook wel verlegen. Ziet altijd overal de positieve kanten van. Brengt zichzelf nogal eens perongeluk in gevaar. Trouw, staat altijd voor iemand klaar.
    Uiterlijk: Foto. Bruin steil haar, hazelnootbruine ogen. 1.67 lang, slank.
    Extra: Selina kickboxt. Ze heeft een kat; Diablo.
    Bijzonderheden: Ze ontmoette Sergio omdat David Villa, haar een keer meenam naar een wedstrijd. Vroeger woonden David en zijn zusje naast haar.
    Oh en welke voetballer moet Darcy veroveren?: Cesc :9~ Oké, dat word em waarschijnlijk toch niet. Ibi dan maar.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahaha echt zijn schoenen vielen me heel erg op xd
    Knal geel! Maar hij is echt knap maar Fernando Torres blijft mijn nummer 1! Haha

    Kijk, met jou kan ik praten. Torres ftw :Y)


    Hope goes lost but never dies.