• Heheh, natuurlijk ik krijg ook last van de wk koorts, en daarom begin ik ook een voetbal verhaal.

    Darcy Jones is weer op vrije voeten. Net gedumpt door haar ware liefde gaat ze met haar beste vriendin naar het Wk voetbal in zuid-afrika. Waar het stikt van de mooie mannen die de mooie Darcy maar al te goed willen versieren. Darcy zelf heeft geen vertrouwen meer in mannen, en gaat niet in op de avances van alle mooie voetbalmannen. Totdat ze zelf veroverd wordt door een van de liefste voetballers van de wereld


    En ik zoek er nog rollen voor.
    Beste vriendin.
    Liefjes voetballers,
    Liefje Fernando Torres : Springbreak
    Liefje Ronaldo : Portugal
    Liefje Simon Kjaer (Oke die is hot vanaf nu) : Denmark
    en gewoon zelfbedachten rollen


    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Bijzonderheden:
    Oh en welke voetballer moet Darcy veroveren?:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 16:55 ]


    SLOAN.

    Waar gaat je wkverhaal voer? :9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Haha ik en Samira zijn trendzetters jonge.
    EN IK WIL CRISTIANO. Hou die bezet voor me. ik ga invullen (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zo even het verhaal erbij gezet. Haha :3


    SLOAN.

    Ik was dat net ook van plan, ik ben hem aan het invullen ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil vriendin Eljero Elia, die moet je bezet houden ja. :9~
    edit;

    Naam: Jo-Anne Flied.
    Leeftijd: 21.
    Nationaliteit: Kwart Braziliaans, Drie kwart Amerikaans.
    Karakter: Grappig, muziekverslaafd, als ze hyper is irriteerd ze iedereen, melig, moedig en soms nogal agressief.
    Uiterlijk: Klik.
    Extra: Jo is bang voor mensen met wit haar.
    Bijzonderheden: Jo is nog een maagd en heeft het snel koud.
    Welke voetballer moet Darcy veroveren?: Fernando Torres, Ibrahim Afellay of David Villa.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 15:32 ]


    Smiling but close to tears.

    Liefje Cristiano Ronaldo.
    Naam: Cristine Rose Rivera.
    Leeftijd: 18.
    Nationaliteit: Ze is geboren in Amerika maar is half Portugees.
    Karakter: Stoer maar van complimenten word ze een beetje verlegen. Ze is erg sociaal en houdt er niet zo van om alleen te zijn. Ook houdt ze van praten, is ze melig en bijna altijd vrolijk maar ze weet wel wanneer ze op moet houden. Ze is verder een aardig, creatief, nieuwsgierig, moedig en enthousiast. En ze is een echte teamspeler
    Uiterlijk: Lang zwart haar tot ongeveer haar borsten, ze heeft blauwe ogen, perfecte lichamelijke conditie en mooie rondingen. En ze heeft een lippiercing aan de linkerkant.
    Extra: Ze neemt haar fret Freddie altijd mee op vakantie.
    Bijzonderheden: Ze is erg bang voor clowns en spinnen.
    Oh en welke voetballer moet Darcy veroveren?: Fernando Torres.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 15:17 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Dawn Felicia McQueen
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Amerikaans
    Karakter: Dawn is een aardig meisje, met een groot hart. Meestal is ze aardig, maar soms kan ze uitspatten van woede en drama. Dawn kan erg goed acteren, daarom krijgt ze ook vaak haar zin, als ze bijvoorbeeld als ze wat moet doen waar ze geen zin in heeft. Dawn heeft een kort lontje maar een groot hart.
    Uiterlijk: Dawn heeft prachtig zwart haar, en haar groene ogen maken haar uiterlijk uniek. Dawn is een slanke dame en houd ook van hoge hakken, maar ze heeft ook momenten waarbij ze liever een paar sneakers uit de kast pakt.
    Extra: Dawn is niet zo goed in het versieren van mannen. En als ze naar het WK in Afrika gaat, wordt zij versierd door de knappe Deen, Simon Kjær.
    Bijzonderheden: Dawn is een goede pianiste en heeft al een cd uitgebracht, maar ze is alles behalve beroemd, en ze geeft ook geen concerten ofzo.
    Oh en welke voetballer moet Darcy veroveren?: Ik ben niet zo goed met voetballers eigenlijk.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Portugal schreef:
    Liefje Cristiano Ronaldo.
    Naam: Cristine Rose Rivera.
    Leeftijd: 18.
    Nationaliteit: Ze is geboren in Amerika maar is half Portugees.
    Karakter: Stoer maar van complimenten word ze een beetje verlegen. Ze is erg sociaal en houdt er niet zo van om alleen te zijn. Ook houdt ze van praten, is ze melig en bijna altijd vrolijk maar ze weet wel wanneer ze op moet houden.
    Uiterlijk: Lang zwart haar tot ongeveer haar borsten, ze heeft blauwe ogen, mooie rondingen, en ze heeft een lippiercing aan de linkerkant.
    Extra: Ze neemt haar fret Freddie altijd mee op vakantie.
    Bijzonderheden: Ze is erg bang voor clowns en spinnen.
    Oh en welke voetballer moet Darcy veroveren?: Fernando Torres.


    fret freddy, hahahhahaha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Haha wat me net opvalt bij wat ik heb ingevuld Cristiano Ronaldo. Cristine Rose. Oke lekker leuk om te weten haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Argentinia schreef:
    (...)

    fret freddy, hahahhahaha.(krul)

    Lach mijn broers fret niet uit (cat):9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil het liefje van Fernando Torres zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Denmark schreef:
    Naam: Dawn Felicia McQueen
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Amerikaans
    Karakter: Dawn is een aardig meisje, met een groot hart. Meestal is ze aardig, maar soms kan ze uitspatten van woede en drama. Dawn kan erg goed acteren, daarom krijgt ze ook vaak haar zin, als ze bijvoorbeeld als ze wat moet doen waar ze geen zin in heeft. Dawn heeft een kort lontje maar een groot hart.
    Uiterlijk: Dawn heeft prachtig zwart haar, en haar groene ogen maken haar uiterlijk uniek. Dawn is een slanke dame en houd ook van hoge hakken, maar ze heeft ook momenten waarbij ze liever een paar sneakers uit de kast pakt.
    Extra: Dawn is niet zo goed in het versieren van mannen. En als ze naar het WK in Afrika gaat, wordt zij versierd door de knappe Deen, Simon Kjær.
    Bijzonderheden: Dawn is een goede pianiste en heeft al een cd uitgebracht, maar ze is alles behalve beroemd, en ze geeft ook geen concerten ofzo.
    Oh en welke voetballer moet Darcy veroveren?: Ik ben niet zo goed met voetballers eigenlijk.

    Die Simon is lekker ja! Ik keek gister en ik kwijlde echt elke keer als hij in beeld kwam haha en bijna iedereen vond hem lelijk xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Die Simon is lekker ja! Ik keek gister en ik kwijlde echt elke keer als hij in beeld kwam haha en bijna iedereen vond hem lelijk xd


    wajo, ik deed dus precies hetzelfde. :9~


    Smiling but close to tears.

    Hahah, jeej. En nu moet ik weer terug naar school --' Ik zal tijdns bio weer komen haha :3


    SLOAN.

    Beste vriendin van Darcy en later vriendin van Riccardo Montolivo.

    Naam: Isabella Lucy Rodriquez.
    Leeftijd: 20 jaar.
    Nationaliteit: Half Engels en half Italiaans.
    Karakter: Vurig, moedig, soms een tikkeltje brutaal, is erg verlegen in de buurt van jongens en oudere. Erg slim, behoorlijk overbezorgd en erg behulpzaam. Sportief en actief ingesteld. Een echt meisjes-meisje.
    Uiterlijk: Isabella heeft een smal en klein gezicht wat prachtig combineert bij haar lichaam. Haar ogen zijn goudbruin en haar lippen zijn lichtroze en vol. Haar huid is boterzacht en blank. Isabella heeft donkerbruin haar met wat rode tinten erdoorheen wat een warm gevoel geeft. Haar haren komen tot haar schouders en zijn stijl. Het lichaam van Isabella is slank en soepel en ze heeft een magere taille.
    Extra: Niemand weet dat Isabella een tatoeage heeft op haar linkerheup. Op de tatoeage is de Italiaanse vlag afgebeeld.
    Bijzonderheden: Hoewel Isabella er niet uitziet als een rasechte Italiaanse, is ze dat toch degelijk wel. Isabella is trots op haar afkomst en laat dat ook merken door vaak T-shirt te dragen met de Italiaanse vlag erop. Isabella is gek op lasagne, pizza en spaghetti.
    Welke voetballer moet Darcy veroveren? Een schattige of lieve voetballer. Dus Fernando Torres of Ibrahim Afellay.

    Ik zou echt heel graag deze rol willen!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 15:42 ]


    Vainglorious