Ik zag net dat topic over een verkeert zelfbeeld omdat modellen e.d. zo dun zijn. Wat mij toen opviel(en wat me vaker is opgevallen) dat,als mensen het over een laag/verkeert zelfbeeld, ze alleen maar praten over dik en dun.
Je hoort nooit iets over het uiterlijk,mooie gezichten en gave huid,hoewel dat ook niet goed is voor je zelfbeeld.
Ik heb daar namelijk zelf las van,ik ben veel las van puisjes en littekens en als je dan al die mensen ziet die zo gave huid hebben,dan voel je je echt niet lekker met je zelf hoor. Mischien stel ik me aan,maar ik voel me er echt niet lekker onder. En vooral wil ik dat er eens aandag aan besteet wordt. Men praat alleen over dik en dun,maar verder komt het niet.Ik weet het,dat dik en dun is ook niet leuk,maar alleen daar word aandag aan besteet. En geloof me,je krijgt echt een slecht zelfbeeld als je last heb van puistjes en littekens en dan zie je al die mooie mensen, en zeker als je er ook nog mee gepest word. Sorry maar ik word er gewoon gek van dat er nooit eens aandag aan dat soort dingen word besteet,die mensen stellen zich kennelijk gewoon aan.
Sorry maar dit moest ik echt even kwijt.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall