• Er is een reclame en dat begint met: ''Voor de nieuwe OMO.'' En ik versta natuurlijk: ''Voor de nieuwe homo.'' Het zal ook weer eens niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Painfull schreef:
    whaha xD dat doet me trouwens denken aan: I am Weasel xD

    omo deed me trouwens denken aan elmo xD wrm weet ik niej xD

    ahahahaha geweldig. I am a Weasel doet me denken aan een jongen op mijn school die lijkt namelijk op een wezel te eng gewoon en zijn vriend lijkt op een muis en ze zijn beide stom en wezels eten muizen :'DD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ivan schreef:
    En ik las net 'een emo misverstandje.' Dus ik denk dit topic zal wel over messen gaan.


    Zelfde gedachte (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahahaha geniaal. :'DD Ik vind jouw usernaam geniaal baviaan xd

    Jha hij is culw he =D
    oke sorry, ik moet echt niet meer naar dierentuinen gaan><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ivan schreef:
    En ik las net 'een emo misverstandje.' Dus ik denk dit topic zal wel over messen gaan.


    Dat dacht ik ook x'D


    dream, dare, fly!

    Haha x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    hahhaa, die is leuk!

    Baboon schreef:
    (...)
    Jha hij is culw he =D
    oke sorry, ik moet echt niet meer naar dierentuinen gaan><

    Hahaha geniaal xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ivan schreef:
    En ik las net 'een emo misverstandje.' Dus ik denk dit topic zal wel over messen gaan.

    The same here. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Zoals iedereen hier lees ik emo ipv omo. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Serieus, eerst dacht ik dat er emo stond als titel van dit topic. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ivan schreef:
    En ik las net 'een emo misverstandje.' Dus ik denk dit topic zal wel over messen gaan.


    Dat had ik dus ook. Wat zijn die hersens toch ook vreemde dingen he. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ivan schreef:
    En ik las net 'een emo misverstandje.' Dus ik denk dit topic zal wel over messen gaan.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    dat ken ik. we zouden eens een uitstap doen naar het gamemuseum en ik verstond steeds gaymuseum. lol.

    NewZealand schreef:
    hahhaa, die is leuk!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    vroeger hadden ze zo'n stom liedje onder die reclame iets van omo was door en door schoon niet duur en dat bleef dan dagen door mijn hoofd rennen facking irritant en ja elke keer als ik omo hoor denk ik ook hu? homo xD


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth