• Ik heb een klein probleempje,
    nu ja klein.

    Mijn moeder lijd aan een ziekte Borderline genaamt. Dat is een een persoonlijkheidsstoornis die zich kenmerkt door een explosief mengsel van verschijnselen, zoals het opvallende vermogen om schijnbaar zelfvertrouwenen en charme plotseling te laten omslaan in hulpeloosheid, razernij en zelfmoordneiging; manipulatief gedrag; extreme verlatingsangst; zwart-wit denken; permanenten problemen en ruzies met anderen; weinig zelfrespect en chronisch gevoel van leegheid.

    Ik hou heel veel van mijn moeder, en ik kan niet zonder haar, maar ik ben bang dat ze zichzelf of ons wat aan doet. Ze wil geen hulp zoeken. En buiten dat probleem heb ik het gevoel dat ik mezelf verlies, dat ik toneel speel. Dat ik de kans niet krijg om mezelf te zijn. Mijn eigen personage word langzaam uitgeveegd en ik kan er met niemand over praten.
    Snappen jullie?

    Nja, hebben jullie tips of raad ofzo?
    ik voel me echt rot.


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Ah, Jezus. Ik hoor vaak erge situaties maar dit is echt erg. Ik wou echt dat ik je kon helpen, echt waar. Maar jammer genoeg zou ik het niet weten. Heb jij geen vertrouwenspersoon in je familie, vrienden of op school?


    Vainglorious

    Arrogant schreef:
    Ah, Jezus. Ik hoor vaak erge situaties maar dit is echt erg. Ik wou echt dat ik je kon helpen, echt waar. Maar jammer genoeg zou ik het niet weten. Heb jij geen vertrouwenspersoon in je familie, vrienden of op school?


    Dat Is het hem juist,
    Ik heb niet echt het gevoel dat het ze echt intereseert wat ik voel, snap je?


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Je kunt met een maatschappelijk werker praten.. of de kindertelefoon eens bellen? Ik weet het niet maar misschien lucht het wel ontzettend op..

    Sterkte (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn zus heeft ook borderline, dus ik snap de problemen die het met zich mee neemt maar al te goed..
    Ik denk dat ze wel van je houdt, maar omdat ze zelf niet eens snapt wat ze voelt kan ze dat al helemaal niet laten zien aan anderen..
    Het klinkt misschien hard, maar jouw moeder haar problemen zijn niet die van jou. Je moet haar natuurlijk wel steunen, maar niemand heeft er iets aan als jij er aan onderdoor gaat. Ik zou zeggen praat erover met een vertrouwenspersoon.
    Sterkte!(flower)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik weet hoe je voelt. <3.
    Het is een beetje een lang verhaal, maar als je het moeilijk hebt, kun je me altijd een berichtje sturen :].
    &nd dingen die ik doe [beetje raar, maar oke, het helpt bij mij], schrijf al je problemen op een papiertje, en dan verbrand ik 'em, of ik leg ze in een meertje ofzo :].


    I hope heaven needs you more than I do now.